ボスニア・ヘルツェゴビナでの食器洗浄機Dishwashing in Bosnia and Herzegovina 食器洗い」は、2020年にロックダウンの恩恵を受け、健全な金額成長を遂げた。これは、人々が自宅で多くの時間を過ごすことを義務付けられたことにより、より多くの食器が洗われたためである。2021年は、社会が徐... もっと見る
サマリー食器洗い」は、2020年にロックダウンの恩恵を受け、健全な金額成長を遂げた。これは、人々が自宅で多くの時間を過ごすことを義務付けられたことにより、より多くの食器が洗われたためである。2021年は、社会が徐々に開放され、金額成長率は若干低下した。しかし、COVID-19が日常生活に支障をきたす程度であったため、売上金額はパンデミック前より増加しました。いくつかの主要製品の上市に後押しされ、自動食器洗い機用タブレットと自動食器洗い機用液剤は、2021年1月1日以降、最も急速に普及した製品になりました。この調査レポートはボスニア・ヘルツェゴビナの食器洗い市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品自動食器洗い機、手洗い機。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 食器洗い市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Dishwashing in Bosnia and HerzegovinaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DISHWASHING IN BOSNIA AND HERZEGOVINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Decline in value growth in 2021 Procter & Gamble leads dishwashing and Fairy leads hand washing and benefits from a well-established position and strong marketing support Hand dishwashing remains prevalent dishwashing format in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Slight volume decline over forecast period Hand washing still holds onto sizeable value share, despite growing popularity of automatic dishwashing Value sales through e-commerce channels to double by 2026 CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN BOSNIA AND HERZEGOVINA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDishwashing benefitted from the lockdowns in 2020, with healthy value growth, as more dishes were washed due to people being obliged to spend significant amounts of time at home. In 2021, with society gradually opening up, value growth registered a slight drop. All the same, value sales were higher than before the pandemic, as COVID-19 still disrupted daily life to an extent. Bolstered by several key product launches, automatic dishwashing tablets and automatic dishwashing liquids were the faste... Table of ContentsDishwashing in Bosnia and HerzegovinaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DISHWASHING IN BOSNIA AND HERZEGOVINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Decline in value growth in 2021 Procter & Gamble leads dishwashing and Fairy leads hand washing and benefits from a well-established position and strong marketing support Hand dishwashing remains prevalent dishwashing format in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Slight volume decline over forecast period Hand washing still holds onto sizeable value share, despite growing popularity of automatic dishwashing Value sales through e-commerce channels to double by 2026 CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN BOSNIA AND HERZEGOVINA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |