世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オーストラリアでのエアケア


Air Care in Australia

COVID-19の大流行とそれに伴う閉鎖により、オーストラリア人は普段よりはるかに長い時間を家で過ごすことになった。そのため、自宅の環境を快適にすることが特に重要でした。2020年と2021年、多くのオーストラリ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月25日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
21 英語

 

サマリー

COVID-19の大流行とそれに伴う閉鎖により、オーストラリア人は普段よりはるかに長い時間を家で過ごすことになった。そのため、自宅の環境を快適にすることが特に重要でした。2020年と2021年、多くのオーストラリア人は、家にいる時間が長いと臭いがこもるため、快適な環境を保つことが課題となり、エアケア製品に注目しました。オーストラリアでは、家へのこだわりが強くなり、エアケアは重要な課題となっていた。

この調査レポートはオーストラリアのエアケア市場を調査・分析したもので、国別の市場規模と形状を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品キャンドル芳香剤、車載用芳香剤、電気式芳香剤、ジェル状芳香剤、液体芳香剤、その他のエアケア、スプレー/エアゾール式芳香剤

データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* エアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。
* 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Air Care in Australia
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

AIR CARE IN AUSTRALIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Home sweet-smelling home
A safe home environment
The hipsterisation of air care
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Air care stays fresh
New customers expected to stay
Getting back to nature
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2019-2021
Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN AUSTRALIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The COVID-19 pandemic and associated lockdowns meant that Australians were spending far more time at home that they usually did. It was consequently especially important to ensure that their home environment was pleasant. Given the smells that accumulate when people spend all their time at home, keeping the atmosphere pleasant was a challenge for many Australians in 2020 and 2021, and to solve this they turned to air care products. Australians became more house-proud, and air care became an impo...

Euromonitor International's Air Care in Australia market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Candle Air Fresheners, Car Air Fresheners, Electric Air Fresheners, Gel Air Fresheners, Liquid Air Fresheners, Other Air Care, Spray/Aerosol Air Fresheners.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Air Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Air Care in Australia
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

AIR CARE IN AUSTRALIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Home sweet-smelling home
A safe home environment
The hipsterisation of air care
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Air care stays fresh
New customers expected to stay
Getting back to nature
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2019-2021
Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN AUSTRALIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Euromonitor International社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る