オーストリアの表面処理Surface Care in Austria オーストリアでパンデミックが発生した際、消費者が維持しようとした衛生・清潔基準の高さにより、2020年にサーフェスケアの需要が急増しました。さらに、パンデミックの到来はオーストリアの春と重なり、地元の... もっと見る
サマリーオーストリアでパンデミックが発生した際、消費者が維持しようとした衛生・清潔基準の高さにより、2020年にサーフェスケアの需要が急増しました。さらに、パンデミックの到来はオーストリアの春と重なり、地元の人々は家の大掃除をすることが知られています。サーフェスケアは毎年このトレンドの恩恵を受けており、デスケーリング剤、窓用洗剤、浴室用洗剤が春の大掃除に人気の商品となっています。2020年、オーストリアでは感染症への恐怖と同時に...この調査レポートはオーストリアのサーフェスケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品浴室用クリーナー、デスケーリング、排水口開け、床用クリーナー、ホームケア用消毒剤、ホームケア用ワイプおよび床用クリーニングシステム、キッチンクリーナー、多目的クリーナー、オーブンクリーナー、精練剤、窓/ガラス用クリーナー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * サーフェスケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Surface Care in AustriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales remain high in the second year of the pandemic in 2021 Antibacterial and green properties remain key Henkel continues its ambitious green campaign PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Less room to grow after the sales spike during the pandemic Multipurpose cleaners to remain a growth driver Cleaning tabs still in the early stages of their development CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySurface care experienced a surge in demand in 2020 due to the elevated hygiene and cleanliness standards consumers were looking to maintain when the pandemic first hit Austria. Moreover, the arrival of the pandemic coincided with spring in Austria, when local people are known to conduct major clean-ups of their homes. Surface care naturally benefits from this trend every year, with descalers, window and bathroom cleaners popular products for spring cleaning. During 2020, fear of infection as wel... Table of ContentsSurface Care in AustriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales remain high in the second year of the pandemic in 2021 Antibacterial and green properties remain key Henkel continues its ambitious green campaign PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Less room to grow after the sales spike during the pandemic Multipurpose cleaners to remain a growth driver Cleaning tabs still in the early stages of their development CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/03 10:26 150.96 円 158.85 円 193.76 円 |