オーストリアの研磨剤Polishes in Austria 現代のオーストリアの消費者の間では、ポリッシュ製品は非常に古いものと認識されている。彼らは、戸締まりや自宅での隔離が始まる前は、特定の製品で床や家具を個別に磨く時間や気概がない傾向にあったのである... もっと見る
サマリー現代のオーストリアの消費者の間では、ポリッシュ製品は非常に古いものと認識されている。彼らは、戸締まりや自宅での隔離が始まる前は、特定の製品で床や家具を個別に磨く時間や気概がない傾向にあったのである。さらに、現代のフローリングや家具には一般的にポリッシュは必要なく、汎用クリーナーやウェットティッシュで十分な場合が多く、多くのオーストリア人はポリッシュよりも便利で広く入手できるため、良い代替品とみなしているようです。マルチパーパス...この調査レポートはオーストリアのポリッシュ市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品フロアポリッシュ、家具用ポリッシュ、金属用ポリッシュ、靴用ポリッシュ。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ポリッシュ市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Polishes in AustriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables POLISHES IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Polishes records positive growth in 2021 Despite positive growth in 2021, shoe polish sales remain below pre-pandemic levels Polishes lacks innovation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Polishes to continue on a downward trend Shoe polish will return to long-term decline Metal polish expected to outperform overall polishes CATEGORY DATA Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryPolish products are perceived as being very old-fashioned among modern Austrian consumers, who, prior to lockdown and home seclusion, tended not to have the time or inclination to polish floors and furniture separately with specific products. Furthermore, polishes are generally not required for modern flooring or furniture, with general-purpose cleaners and wipes often sufficient, seen by many Austrians as a good alternative to polishes as they are more convenient and widely available. Multipurp... Table of ContentsPolishes in AustriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables POLISHES IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Polishes records positive growth in 2021 Despite positive growth in 2021, shoe polish sales remain below pre-pandemic levels Polishes lacks innovation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Polishes to continue on a downward trend Shoe polish will return to long-term decline Metal polish expected to outperform overall polishes CATEGORY DATA Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |