オーストリアの食器洗いDishwashing in Austria 食器洗い製品は、ロックダウン、リモートワーク/学習、旅行や移動の制限などにより、1年のうち何カ月も自宅で過ごさなければならなかったため、2020年に大きく成長することになったのです。さらに、外食店舗の閉... もっと見る
サマリー食器洗い製品は、ロックダウン、リモートワーク/学習、旅行や移動の制限などにより、1年のうち何カ月も自宅で過ごさなければならなかったため、2020年に大きく成長することになったのです。さらに、外食店舗の閉鎖により、自宅で自炊をするしかなかった。また、ウイルスの感染力が非常に強いため、食器や調理器具を清潔に保つことの重要性も強く認識されました。そのため、食器や調理器具を清潔に保つことの重要性を強く認識するようになった。この調査レポートはオーストリアの食器洗い市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品自動食器洗い機、手洗い機。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 食器洗い市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Dishwashing in AustriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DISHWASHING IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand cools in 2021, but sales still remain much higher than pre-pandemic levels Shift towards automatic dishwashing continues Pril goes green for the first time PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Immediate return to positive growth rates expected Market leaders still to adapt to increased environmental standards dm and Planet Pure increase their network of package-free refill stations CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDishwashing products experienced a significant growth spike in 2020 as people had to stay at home for many months during the course of the year as a result of lockdowns, remote working/learning and restrictions on travel and mobility. Moreover, due to the closure of foodservice outlets, people had no option but to cook for themselves at home. The highly transmissible nature of the virus also made people very aware of the importance of keeping their dishes and utensils clean. This led to strong g... Table of ContentsDishwashing in AustriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DISHWASHING IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand cools in 2021, but sales still remain much higher than pre-pandemic levels Shift towards automatic dishwashing continues Pril goes green for the first time PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Immediate return to positive growth rates expected Market leaders still to adapt to increased environmental standards dm and Planet Pure increase their network of package-free refill stations CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |