アルジェリアにおける表面処理Surface Care in Algeria 2021年のサーフェスケアは、2020年よりも低い金額成長率を記録した。COVID-19感染の可能性を持つ表面への懸念が和らいだことで、金額成長は依然として健全であったが、2021年には熱狂的な表面の清掃が少なくなっ... もっと見る
サマリー2021年のサーフェスケアは、2020年よりも低い金額成長率を記録した。COVID-19感染の可能性を持つ表面への懸念が和らいだことで、金額成長は依然として健全であったが、2021年には熱狂的な表面の清掃が少なくなった。また、インフレ率の上昇により消費者の購買力が低下し、消費者は浴室用クリーナー、デスケーラー、キッチンクリーナー、オーブンクリーナーなど、より高価で特殊な表面洗浄剤を敬遠するようになった。この調査レポートはアルジェリアのサーフェスケア市場について調査・分析したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品浴室用クリーナー、デスケーリング、排水口開け、床用クリーナー、ホームケア用消毒剤、ホームケア用ワイプおよび床用クリーニングシステム、キッチンクリーナー、多目的クリーナー、オーブンクリーナー、精練剤、窓/ガラス用クリーナー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * サーフェスケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Surface Care in AlgeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN ALGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Less frenetic cleaning leads to lower value growth in 2021 Multi-purpose cleaners continue to dominate Local brands gaining value share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Very healthy value growth over forecast period Multi-purpose cleaners will continue to appeal to consumers Eco-friendly products remain niche CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN ALGERIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySurface care registered lower value growth in 2021, than in 2020. While value growth was still healthy, with fears about surfaces carrying the possibility of COVID-19 infection abating, there was less frenetic surface clearing in 2021. All the same, with inflation rising, consumer purchasing power was down and consumers shunned more expensive, specific surface cleaners such as bathroom cleaners, descalers, kitchen cleaners and oven cleaners. Table of ContentsSurface Care in AlgeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN ALGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Less frenetic cleaning leads to lower value growth in 2021 Multi-purpose cleaners continue to dominate Local brands gaining value share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Very healthy value growth over forecast period Multi-purpose cleaners will continue to appeal to consumers Eco-friendly products remain niche CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN ALGERIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |