アゼルバイジャンにおける表面処理Surface Care in Azerbaijan アゼルバイジャンでは、2021年もサーフェスケアが堅調に推移するとみられています。これは、パンデミックの結果、パーソナルケアと環境衛生に対する消費者の懸念が長引いた結果である。カテゴリー全体の数量成長... もっと見る
サマリーアゼルバイジャンでは、2021年もサーフェスケアが堅調に推移するとみられています。これは、パンデミックの結果、パーソナルケアと環境衛生に対する消費者の懸念が長引いた結果である。カテゴリー全体の数量成長率は2020年を下回るが、これは主に下半期に監禁規制が緩和され、多くの消費者が職場に復帰したことによるもので、ウイルス管理に対する消費者の適応も要因の一つである。ただし、特筆すべきは、Ther...この調査レポートはアゼルバイジャンのサーフェスケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品浴室用クリーナー、デスケーリング、排水口開け、床用クリーナー、ホームケア用消毒剤、ホームケア用ワイプおよび床用クリーニングシステム、キッチンクリーナー、多目的クリーナー、オーブンクリーナー、精練剤、窓/ガラス用クリーナー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * サーフェスケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Surface Care in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sanitary concerns sustain surface care in 2021 Bathroom cleaners see consumers trading up Demand for aggressive cleaners helped by pricing PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Stability returns as consumers return to pre-pandemic habits Sanitary habits see long term change Specific cleaners struggle with baked-on Azerbaijani consumer attitudes CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 9 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 10 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySurface care is set to see another year of solid growth in Azerbaijan in 2021. This is a result of lingering consumer concerns about personal care and environmental hygiene as a result of the pandemic. Volume growth across the category is down on 2020, largely as a result of the easing of lockdown restrictions in the second half of the year and the return of many consumers to the workplace; consumer adaptation to the management of the virus is also a factor. However, it is worth noting that ther... Table of ContentsSurface Care in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sanitary concerns sustain surface care in 2021 Bathroom cleaners see consumers trading up Demand for aggressive cleaners helped by pricing PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Stability returns as consumers return to pre-pandemic habits Sanitary habits see long term change Specific cleaners struggle with baked-on Azerbaijani consumer attitudes CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 9 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 10 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/03 10:26 150.96 円 158.85 円 193.76 円 |