アゼルバイジャン共和国の漂白剤Bleach in Azerbaijan アゼルバイジャンの家庭用品に対する考え方は、多くの点でより古いものです。多くの地域では、不必要に強力な洗浄剤と認識されている漂白剤も、アゼルバイジャンではそのようなネガティブな評判はありません。漂... もっと見る
サマリーアゼルバイジャンの家庭用品に対する考え方は、多くの点でより古いものです。多くの地域では、不必要に強力な洗浄剤と認識されている漂白剤も、アゼルバイジャンではそのようなネガティブな評判はありません。漂白剤は効能を保証するものとして認識されており、ほとんどの家庭で常備されている。この調査レポートはアゼルバイジャンの漂白剤市場について調査・分析したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 漂白剤市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後を予測し、今後の市場の推移を把握する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Bleach in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables BLEACH IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Efficacy of bleach still supports demand Low pricing sees consumers trade down to bleach Ace building share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Challenge to add value, although volumes set to continue rising Locals will take economy segment Green position of bleach may be long term problem CATEGORY DATA Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn many respects, attitudes to household care in Azerbaijan are more old fashioned. Bleach, which is often perceived as an unnecessarily aggressive cleaning product in many regional markets, doesn’t have the same negative reputation in Azerbaijan. Bleach is perceived as a guarantee of efficacy, and are a staple in most households. Table of ContentsBleach in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables BLEACH IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Efficacy of bleach still supports demand Low pricing sees consumers trade down to bleach Ace building share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Challenge to add value, although volumes set to continue rising Locals will take economy segment Green position of bleach may be long term problem CATEGORY DATA Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |