チリのベビー用品・子供用品Baby and Child-Specific Products in Chile AFHの売上は、パンデミック時の影響は限定的でした。2020年と2021年に職場とホレカアウトレットが部分的に閉鎖されましたが、経済の多くは営業を続けています。健康意識の高まりにより、多くの企業が使い捨てのテ... もっと見る
サマリーAFHの売上は、パンデミック時の影響は限定的でした。2020年と2021年に職場とホレカアウトレットが部分的に閉鎖されましたが、経済の多くは営業を続けています。健康意識の高まりにより、多くの企業が使い捨てのティッシュや衛生用品を採用した。従来の布製の代替品よりも衛生的であると認識されているからだ。しかし、2020年は封鎖により数量成長が鈍化し、2021年はパンデミック前の水準に戻った。主要な原動力は...Euromonitor Internationalの調査レポート「ウズベキスタンの家庭外用ティッシュと衛生製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品家庭用衛生用品、家庭用ティシュー データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 家庭外用ティッシュおよび衛生製品市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Away-From-Home Tissue and Hygiene in UzbekistanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Growth regains momentum, but AFH hit less hard No major boost from takeaway Concentration in AFH based on pricing, brand loyalty PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demographics, end of pandemic will shift demand patterns Paper towels grow on back of new health/hygiene regimes AFH limitations could open door for new products over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 5 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 6 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAFH sales has seen a limited impact on sales during the pandemic; although workplaces and horeca outlets have been partially shuttered in 2020 and 2021, much of the economy has remained open. Rising health awareness saw many businesses adopt disposable tissue and hygiene products because they are perceived to be more hygienic than traditional cloth alternatives. However, volume growth did slow in 2020 a result of lockdown, and 2021 has seen growth rates returning pre-pandemic norms. The key driv... Table of ContentsAway-From-Home Tissue and Hygiene in UzbekistanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Growth regains momentum, but AFH hit less hard No major boost from takeaway Concentration in AFH based on pricing, brand loyalty PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demographics, end of pandemic will shift demand patterns Paper towels grow on back of new health/hygiene regimes AFH limitations could open door for new products over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 5 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 6 Sales of Forecast Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |