ポルトガルのおむつ/オムツ/パンツNappies/Diapers/Pants in Portugal COVID-19の流行は、ポーランドのおむつ/オムツ/パンツの需要に強い影響を与えなかったが、これはこのカテゴリーの本質的な特性によるものである。その代わり、主な外部からの影響は同国の出生率である。レビュー... もっと見る
サマリーCOVID-19の流行は、ポーランドのおむつ/オムツ/パンツの需要に強い影響を与えなかったが、これはこのカテゴリーの本質的な特性によるものである。その代わり、主な外部からの影響は同国の出生率である。レビュー期間中、出生数は減少を続け、特に新生児用と標準サイズのカテゴリーでおむつ/オムツの販売にマイナスの影響を与えた。実際、この10年間は減少が続いており、ポーランドの出生率は最低水準に達している...Euromonitor Internationalのポーランドのおむつ/オムツ/パンツレポートでは、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品使い捨てパンツ、おむつ、紙おむつ データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * おむつ/紙おむつ/パンツ市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドの理解 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは40年以上にわたり、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムを発行してきました。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Nappies/Diapers/Pants in PolandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables NAPPIES/DIAPERS/PANTS IN POLAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Declining birth rate continues to have a greater influence on sales than COVID-19 Procter & Gamble is most notable non-private label producer and continues to invest in the eco trend E-commerce rises as consumers continue to restrict shopping outside the home PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Low birth rate will keep volume sales static whilst premiumisation lifts value sales Private label to continue rising thanks to competitive prices and new entrants E-commerce likely to gain further ground due to competitive prices and convenience CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN POLAND EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe COVID-19 pandemic has not strongly impacted demand for nappies/diapers/pants in Poland due the essential nature of the category. Instead, the main outside influence in the country’s birth rate. Over the review period, the number of babies being born has continued to decline, negatively affecting sales of nappies/diapers, especially the categories of new born and standard. In fact, the decline has been so continuous over the last decade that the birth rate in Poland is now at the lowest level... Table of ContentsNappies/Diapers/Pants in PolandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables NAPPIES/DIAPERS/PANTS IN POLAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Declining birth rate continues to have a greater influence on sales than COVID-19 Procter & Gamble is most notable non-private label producer and continues to invest in the eco trend E-commerce rises as consumers continue to restrict shopping outside the home PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Low birth rate will keep volume sales static whilst premiumisation lifts value sales Private label to continue rising thanks to competitive prices and new entrants E-commerce likely to gain further ground due to competitive prices and convenience CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN POLAND EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |