ナイジェリアでのおしりふきWipes in Nigeria 2021年もベビーワイプがワイプの総需要を牽引した。遅い経済成長と高い単価は、消費者がより手頃な価格の代替品を求めることを促した。MolfixやAngelなどのブランドは、赤ちゃん用おしりふきの代替品を提供した。... もっと見る
サマリー2021年もベビーワイプがワイプの総需要を牽引した。遅い経済成長と高い単価は、消費者がより手頃な価格の代替品を求めることを促した。MolfixやAngelなどのブランドは、赤ちゃん用おしりふきの代替品を提供した。手頃な価格で入手でき、ほとんどの小売チャネルで高いオフテイクバリューがあることから、ベビーワイプは2020年と2021年の両方でワイプの中で最も速い数量成長率を記録した。現地の消費者がパンデミックにより個人衛生を非常に重視するようになったためである。Euromonitor Internationalの調査レポート「ナイジェリアのおしりふき」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品ホームケアワイプとフロアクリーニングシステム、パーソナルワイプ。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * ワイプス市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Wipes in NigeriaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WIPES IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Baby wipes posts fastest growth rate in 2021 Affordability supports new leadership of Angel Commodity Products Nigeria Ltd Hayat Kimya Nigeria Ltd posts highest value share increase in wipes PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Baby wipes expected to drive further growth over the forecast period High unit prices could threaten stronger demand Urbanisation and increase in birth rate will be positive growth factors CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryBaby wipes continued to drive overall demand for wipes in 2021. Slow economic growth and high unit prices encouraged consumers to seek more affordable alternatives. Brands such as Molfix and Angel provided alternative options of baby wipes. Their affordability, availability and high offtake value in most retail channels has seen baby wipes post the fastest volume growth rate in wipes in both 2020 and 2021. As local consumers have taken personal hygiene extremely seriously due to the pandemic, in... Table of ContentsWipes in NigeriaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WIPES IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Baby wipes posts fastest growth rate in 2021 Affordability supports new leadership of Angel Commodity Products Nigeria Ltd Hayat Kimya Nigeria Ltd posts highest value share increase in wipes PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Baby wipes expected to drive further growth over the forecast period High unit prices could threaten stronger demand Urbanisation and increase in birth rate will be positive growth factors CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |