インドでのおしりふきWipes in India 2021年、ワイプは2桁の現在価値成長率を示し、2020年の成長率を上回ったが、COVID-19以前の増加率に比べると比較的低いものであった。2021年に感染の第二波が発生したにもかかわらず、企業はサプライチェーンの問... もっと見る
サマリー2021年、ワイプは2桁の現在価値成長率を示し、2020年の成長率を上回ったが、COVID-19以前の増加率に比べると比較的低いものであった。2021年に感染の第二波が発生したにもかかわらず、企業はサプライチェーンの問題を管理する準備が整っていたため、これらの製品を主要なチャネルで確実に入手することができた。ブランドは、消費者のfmcgのオンラインショッピングへの関心が比較的高いことを認識し、eコマースの在庫に焦点を当てた。また、多くの企業が...Euromonitor Internationalのインドのおしりふきレポートでは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品ホームケアワイプとフロアクリーニングシステム、パーソナルワイプ。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * ワイプス市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Wipes in IndiaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WIPES IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Better performance in 2021, but discretionary nature still impacts growth Baby wipes remains the biggest category Product Claims and Positioning shows a move towards skin-friendly products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Favourable macroeconomic factors expected to support forecast growth Gradual developments likely in other wipes categories Expansion of baby products ecosystem likely to increase the competition in baby wipes CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2021, wipes saw double-digit current value growth, which was higher than that seen in 2020, but comparatively lower than the pre-COVID-19 rates of increase. Despite a second wave of infection in 2021, companies were better-prepared to manage supply chain issues, which helped ensure that these products were available in major channels. Brands focused on e-commerce inventory, as they realised that consumers’ interest in shopping online for fmcg was comparatively higher. A number of players that... Table of ContentsWipes in IndiaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WIPES IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Better performance in 2021, but discretionary nature still impacts growth Baby wipes remains the biggest category Product Claims and Positioning shows a move towards skin-friendly products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Favourable macroeconomic factors expected to support forecast growth Gradual developments likely in other wipes categories Expansion of baby products ecosystem likely to increase the competition in baby wipes CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |