グアテマラのおしりふきWipes in Guatemala 2020年同様、2021年もCOVID-19の影響でグアテマラの人々が必需品以外への支出を抑える傾向にあるため、全てのパーソナルワイプのカテゴリーで数量ベースが減少した。また、インフレによる価格高騰も需要を減退さ... もっと見る
サマリー2020年同様、2021年もCOVID-19の影響でグアテマラの人々が必需品以外への支出を抑える傾向にあるため、全てのパーソナルワイプのカテゴリーで数量ベースが減少した。また、インフレによる価格高騰も需要を減退させたが、このような要因から、数量ベースではマイナスであっても、金額ベースでは全体として改善された。しかし、景気回復に伴う堅調な...Euromonitor Internationalの調査レポート「グアテマラのおしりふき」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品ホームケアワイプとフロアクリーニングシステム、パーソナルワイプ。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * ワイプス市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Wipes in GuatemalaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WIPES IN GUATEMALA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Heightened budget-consciousness continues to subdue demand for personal wipes Hygiene concerns ensure demand for all purpose cleaning wipes remains buoyant Plenitud and Saba launch new intimate wipes products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Economic recovery and convenience factor should boost overall demand New product development activity will help to broaden appeal of wipes More players likely to take steps to improve sustainability credentials of their brands CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN GUATEMALA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAs was the case in 2020, all personal wipes categories contracted in volume terms in 2021 as Guatemalans remained inclined to rein in spending on non-essentials due to the economic fallout of COVID-19. Demand was further depressed by price hikes resulting from rising inflation, though this factor helped to ensure personal wipes as a whole showed an improved performance in current value growth terms despite the negative trend in volume sales. However, with the robust economic recovery that accomp... Table of ContentsWipes in GuatemalaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WIPES IN GUATEMALA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Heightened budget-consciousness continues to subdue demand for personal wipes Hygiene concerns ensure demand for all purpose cleaning wipes remains buoyant Plenitud and Saba launch new intimate wipes products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Economic recovery and convenience factor should boost overall demand New product development activity will help to broaden appeal of wipes More players likely to take steps to improve sustainability credentials of their brands CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN GUATEMALA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |