世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

グアテマラのおむつ/オムツ/パンツ


Nappies/Diapers/Pants in Guatemala

グアテマラのおむつ・オムツ・パンツは、乳幼児のいる家庭にとって必要不可欠な製品であり、家計が圧迫されると必然的に子供のための支出を優先するため、COVID-19の経済的マイナス影響からは比較的免れてきたと... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月28日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
20 英語

 

サマリー

グアテマラのおむつ・オムツ・パンツは、乳幼児のいる家庭にとって必要不可欠な製品であり、家計が圧迫されると必然的に子供のための支出を優先するため、COVID-19の経済的マイナス影響からは比較的免れてきたと言える。近年、出生率が低下しているにもかかわらず、出生率が比較的高いこともあり、2021年の需要は引き続き旺盛であった。

Euromonitor Internationalの調査レポート「グアテマラのおむつ/オムツ/パンツ」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品使い捨てパンツ、おむつ/オムツ

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* おむつ/紙おむつ/パンツ市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドの理解
* 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは40年以上にわたり、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムを発行してきました。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Nappies/Diapers/Pants in Guatemala
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

NAPPIES/DIAPERS/PANTS IN GUATEMALA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Nappies/diapers/pants remains reasonably resilient to economic fallout of COVID-19
New born and junior nappies/diapers most exposed as birth rate decline deepens
Leading brands Huggies and Pampers increase price-based promotions
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demographic trends and innovation will help to sustain robust demand
Companies will continue developing more eco-friendly products and pack types
Convenience factor will limit competitive threat from reusable cloth nappies/diapers
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2021-2026
TISSUE AND HYGIENE IN GUATEMALA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2016-2021
Table 8 Infant Population 2016-2021
Table 9 Female Population by Age 2016-2021
Table 10 Total Population by Age 2016-2021
Table 11 Households 2016-2021
Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026
Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026
Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026
Table 15 Forecast Households 2021-2026
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Nappies/diapers/pants in Guatemala has been comparatively well insulated from the negative economic impact of COVID-19, as these products are essential for families with infants and toddlers, and parents inevitably prioritise spending on the needs of their children when household budgets are squeezed. Together with the fact that birth and fertility rates in the country are still relatively high despite having fallen steadily in recent years, this ensured overall demand remained buoyant in 2021,...

Euromonitor International's Nappies/Diapers/Pants in Guatemala report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Disposable Pants, Nappies/Diapers.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Nappies/Diapers/Pants market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Nappies/Diapers/Pants in Guatemala
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

NAPPIES/DIAPERS/PANTS IN GUATEMALA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Nappies/diapers/pants remains reasonably resilient to economic fallout of COVID-19
New born and junior nappies/diapers most exposed as birth rate decline deepens
Leading brands Huggies and Pampers increase price-based promotions
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demographic trends and innovation will help to sustain robust demand
Companies will continue developing more eco-friendly products and pack types
Convenience factor will limit competitive threat from reusable cloth nappies/diapers
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2021-2026
TISSUE AND HYGIENE IN GUATEMALA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2016-2021
Table 8 Infant Population 2016-2021
Table 9 Female Population by Age 2016-2021
Table 10 Total Population by Age 2016-2021
Table 11 Households 2016-2021
Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026
Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026
Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026
Table 15 Forecast Households 2021-2026
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Euromonitor International社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る