ギリシャのおしりふきWipes in Greece ギリシャのおしりふきは、金額ベースでは依然として個人用おしりふきが大半を占めています。防腐・抗菌ワイプは、ギリシャにおけるパーソナルワイプの成長と発展を牽引する重要なトレンドである。2020年にはCOVID... もっと見る
サマリーギリシャのおしりふきは、金額ベースでは依然として個人用おしりふきが大半を占めています。防腐・抗菌ワイプは、ギリシャにおけるパーソナルワイプの成長と発展を牽引する重要なトレンドである。2020年にはCOVID-19の発生を受けて売上が激増し、2021年には金額・数量ともに減少に転じたが、2019年と比較して個人用ウェットティッシュの使用量は大幅に増加している。プロモーションの強化や激しい競争の結果、平均小売価格は低下している...Euromonitor Internationalのギリシャのおしりふきレポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品ホームケアワイプとフロアクリーニングシステム、パーソナルワイプ。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * ワイプス市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Wipes in GreeceEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WIPES IN GREECE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS COVID-19 drives growth and developments in personal wipes in 2021 Baby wipes sales increase despite decline in birth rates Home seclusion affects demand for facial cleansing wipes and intimate wipes PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Baby wipes penetration to grow further during the forecast period Recovery is forecast for other types of personal wipes General purpose wipes will continue to decline in the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN GREECE EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWipes in Greece remains dominated in value terms by personal wipes. Antiseptic/antibacterial wipes are the key trend driving growth and developments in personal wipes in Greece. In 2020, sales posted a dramatic increase following the outbreak of COVID-19, and although in 2021 they started to decline in both value and volume terms, the use of personal wipes remained significantly higher compared to 2019. The average retail price is decreasing as a result of promotion intensity and fierce competit... Table of ContentsWipes in GreeceEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WIPES IN GREECE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS COVID-19 drives growth and developments in personal wipes in 2021 Baby wipes sales increase despite decline in birth rates Home seclusion affects demand for facial cleansing wipes and intimate wipes PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Baby wipes penetration to grow further during the forecast period Recovery is forecast for other types of personal wipes General purpose wipes will continue to decline in the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN GREECE EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |