タイのヘアケア事情Hair Care in Thailand パンデミックは、自宅での引きこもりやリモートワークによって消費者のライフスタイルに大きな影響を与え、このシナリオは当初、外見へのこだわりを減らすことを意味したが、2020年と2021年の台湾のヘアケア需要... もっと見る
サマリーパンデミックは、自宅での引きこもりやリモートワークによって消費者のライフスタイルに大きな影響を与え、このシナリオは当初、外見へのこだわりを減らすことを意味したが、2020年と2021年の台湾のヘアケア需要は、基本的な衛生対策によって安定的に推移している。台湾の夏季は高温多湿で、頭皮や髪がすぐに油っぽくなったり、不快に感じたりするため、シャンプーは消費者が毎日の衛生管理に取り入れる一般的な要素となっています。ユーロモニター インターナショナルの台湾のヘアケアに関するレポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 対象製品:2in1製品、カラー剤、コンディショナーおよびトリートメント、ヘアロストリートメント、パーマおよびリラクサー、サロンプロフェッショナル向けヘアケア、シャンプー、スタイリング剤。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ヘアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Hair Care in TaiwanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN TAIWAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Consumers pay greater attention to essential hair care than styling products Colourants proves popular in line with home salons Demand for hair masks rises during home seclusion PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Waterless beauty is the next frontier in hair care Heightened awareness of sustainability set to lead to greater development of shampoo bars Development of new conditioners and treatments likely to feature more natural or active ingredients CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2017-2021 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2018-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2018-2021 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe pandemic has significantly impacted consumers’ lifestyles due to home seclusion and remote working, and while this scenario initially meant less of a focus on appearance, demand for hair care in 2020 and 2021 in Taiwan remained stable due to basic hygiene measures. The summer season in Taiwan is extremely hot and humid, which means that the scalp and hair can quickly feel oily or uncomfortable, so shampooing is a general element that consumers incorporate into their daily personal hygiene ro... Table of ContentsHair Care in TaiwanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN TAIWAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Consumers pay greater attention to essential hair care than styling products Colourants proves popular in line with home salons Demand for hair masks rises during home seclusion PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Waterless beauty is the next frontier in hair care Heightened awareness of sustainability set to lead to greater development of shampoo bars Development of new conditioners and treatments likely to feature more natural or active ingredients CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2017-2021 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2018-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2018-2021 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |