シンガポールのベビー・子供向け製品Baby and Child-Specific Products in Singapore 2021年に新たなCOVID-19の亜種が出現する懸念があり、地元の親たちはますます赤ちゃんのための厳格な衛生習慣に重点を置くようになりました。ベビー・子供用トイレタリーは最も素晴らしい業績を記録し、親たちの... もっと見る
サマリー2021年に新たなCOVID-19の亜種が出現する懸念があり、地元の親たちはますます赤ちゃんのための厳格な衛生習慣に重点を置くようになりました。ベビー・子供用トイレタリーは最も素晴らしい業績を記録し、親たちの要求の変化に対応するためのイノベーションを最も多く取り入れた。一方、社会的に孤立した環境にあるニュージーランドでは、親子の絆がますます重視されており、長期のロックダウンにより、両親は子供と家で過ごす時間が長くなりました。このように...Euromonitor Internationalの調査レポート「ニュージーランドのベビー・子供向け製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲ベビー・子供用ヘアケア、ベビー・子供用スキンケア、ベビー・子供用サンケア、ベビー・子供用トイレタリー、ベビーワイプ、薬用ベビー・子供用製品、おむつ(オムツ)かぶれ治療薬。 データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ベビー・子供用製品市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Baby and Child-Specific Products in New ZealandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Pandemic encourages innovation in baby and child-specific toiletries with a focus on strengthening parent-child bonding Natural credentials benefit baby and child-specific skin care and toiletries The green wave emerges in baby wipes PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Baby and child-specific products to see moderate growth over the forecast period E-commerce will continue to slowly penetrate category Sustainability as new competing element in baby and child-specific products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWith concerns over new COVID-19 variants emerging in 2021, local parents increasingly focused on stricter hygiene routines for their babies. Baby and child-specific toiletries recorded the most impressive performance, and featured the most innovations to address parents’ changing demands. On the one hand, the prolonged lockdown enabled parents to spend greater time at home with their children, with parent-child bonding increasingly valued by New Zealanders in a socially isolated environment. As... Table of ContentsBaby and Child-Specific Products in New ZealandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Pandemic encourages innovation in baby and child-specific toiletries with a focus on strengthening parent-child bonding Natural credentials benefit baby and child-specific skin care and toiletries The green wave emerges in baby wipes PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Baby and child-specific products to see moderate growth over the forecast period E-commerce will continue to slowly penetrate category Sustainability as new competing element in baby and child-specific products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |