モロッコの脱毛サロンDepilatories in Morocco 2021年、COVID-19関連の規制が緩和されたことにより、消費者は外で過ごす時間が増え、より規則的な身だしなみを再開または維持する必要性を感じ、除毛/ブリーチ、女性用カミソリや刃物などの身だしなみ用品を探す... もっと見る
サマリー2021年、COVID-19関連の規制が緩和されたことにより、消費者は外で過ごす時間が増え、より規則的な身だしなみを再開または維持する必要性を感じ、除毛/ブリーチ、女性用カミソリや刃物などの身だしなみ用品を探すようになった。また、脱毛サロンの閉鎖が長引いたことで、自宅での身だしなみを整えるニーズが高まりました。Euromonitor Internationalの調査レポート「マレーシアの脱毛器」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲ヘアリムーバー/ブリーチ、女性用プレシェーブ、女性用カミソリおよびブレード。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 脱毛剤市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、今後の市場の推移を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Depilatories in MalaysiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables DEPILATORIES IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales growth for depilatories as consumers spend longer periods of time outside of the home Brands continue to innovate in attempt to expand category and add specific value Consolidated competitive landscape dominated by multinationals in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Slowed growth for depilatories over the forecast period as consumers return to beauty salons or opt for more durable solutions Potential for alternative products to attract more affluent consumers away from the category E-commerce likely to further penetrate depilatories over the forecast period with attractive prices CATEGORY DATA Table 1 Sales of Depilatories by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Women's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2017-2021 Table 4 NBO Company Shares of Depilatories: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Depilatories: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Depilatories by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2021, the easing of COVID-19 related restrictions in the course of the year prompted consumers to look for grooming products, including hair removers/bleachers, women’s razors and blades, as they began spending more time outside and felt the need to resume or maintain a more regular grooming routine. The prolonged closure of beauty salons which offer depilation services led consumers to continue to rely on at-home alternatives for their personal grooming routines. Table of ContentsDepilatories in MalaysiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables DEPILATORIES IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales growth for depilatories as consumers spend longer periods of time outside of the home Brands continue to innovate in attempt to expand category and add specific value Consolidated competitive landscape dominated by multinationals in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Slowed growth for depilatories over the forecast period as consumers return to beauty salons or opt for more durable solutions Potential for alternative products to attract more affluent consumers away from the category E-commerce likely to further penetrate depilatories over the forecast period with attractive prices CATEGORY DATA Table 1 Sales of Depilatories by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Women's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2017-2021 Table 4 NBO Company Shares of Depilatories: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Depilatories: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Depilatories by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |