モロッコのベビー・子供向け商品Baby and Child-Specific Products in Morocco ベビー・子供用製品は、前年のCOVID-19パンデミックの影響をほとんど受けなかったが、学校閉鎖や旅行制限などのロックダウンの直接的な結果として、ベビー・子供用サンケアの需要が著しく減少し、消費者が屋外で... もっと見る
サマリーベビー・子供用製品は、前年のCOVID-19パンデミックの影響をほとんど受けなかったが、学校閉鎖や旅行制限などのロックダウンの直接的な結果として、ベビー・子供用サンケアの需要が著しく減少し、消費者が屋外で過ごす時間が短くなったことだけは確かである。2021年は、COVID-19関連の規制が解除され、子どもたちが学校に戻り、家族が旅行を再開すると、赤ちゃんや子ども専用のサンケア製品の需要...Euromonitor Internationalの調査レポート「マレーシアのベビーと子供専用製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲ベビー・子供用ヘアケア、ベビー・子供用スキンケア、ベビー・子供用サンケア、ベビー・子供用トイレタリー、ベビーワイプ、薬用ベビー・子供用製品、おむつ(オムツ)かぶれ治療薬。 データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ベビー・子供用製品市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Baby and Child-Specific Products in MalaysiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Recovery in demand for baby and child-specific sun care in 2021 due to easing of lockdown restrictions Urban consumers continue to show interest in products with natural positioning Johnson & Johnson retains overall dominance but continues to gradually lose share to smaller players PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Value sales growth is set to outperform review period due to premiumisation trend Multi-purpose baby and child-specific toiletries to drive overall growth Niche of dermocosmetics likely to be driven by affluent parents CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021 Table 8 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryBaby and child-specific products was largely unaffected by the COVID-19 pandemic in the previous year, other than a notable decline in demand for baby and child-specific sun care as a direct result of the lockdown which included the closure of schools and the restrictions on travel, and therefore consumers spent less time outdoors. In 2021, as COVID-19 related restrictions were lifted and children returned to school and families resumed travel, demand for baby and child-specific sun care product... Table of ContentsBaby and Child-Specific Products in MalaysiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Recovery in demand for baby and child-specific sun care in 2021 due to easing of lockdown restrictions Urban consumers continue to show interest in products with natural positioning Johnson & Johnson retains overall dominance but continues to gradually lose share to smaller players PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Value sales growth is set to outperform review period due to premiumisation trend Multi-purpose baby and child-specific toiletries to drive overall growth Niche of dermocosmetics likely to be driven by affluent parents CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021 Table 8 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |