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モロッコのベビー・子供向け商品


Baby and Child-Specific Products in Morocco

ベビー・子供用製品は、前年のCOVID-19パンデミックの影響をほとんど受けなかったが、学校閉鎖や旅行制限などのロックダウンの直接的な結果として、ベビー・子供用サンケアの需要が著しく減少し、消費者が屋外で... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月10日 US$990
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26 英語

 

サマリー

ベビー・子供用製品は、前年のCOVID-19パンデミックの影響をほとんど受けなかったが、学校閉鎖や旅行制限などのロックダウンの直接的な結果として、ベビー・子供用サンケアの需要が著しく減少し、消費者が屋外で過ごす時間が短くなったことだけは確かである。2021年は、COVID-19関連の規制が解除され、子どもたちが学校に戻り、家族が旅行を再開すると、赤ちゃんや子ども専用のサンケア製品の需要...

Euromonitor Internationalの調査レポート「マレーシアのベビーと子供専用製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲ベビー・子供用ヘアケア、ベビー・子供用スキンケア、ベビー・子供用サンケア、ベビー・子供用トイレタリー、ベビーワイプ、薬用ベビー・子供用製品、おむつ(オムツ)かぶれ治療薬。

データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ベビー・子供用製品市場の詳細を把握することができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Baby and Child-Specific Products in Malaysia
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN MALAYSIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Recovery in demand for baby and child-specific sun care in 2021 due to easing of lockdown restrictions
Urban consumers continue to show interest in products with natural positioning
Johnson & Johnson retains overall dominance but continues to gradually lose share to smaller players
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Value sales growth is set to outperform review period due to premiumisation trend
Multi-purpose baby and child-specific toiletries to drive overall growth
Niche of dermocosmetics likely to be driven by affluent parents
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021
Table 8 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 13 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 14 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 15 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 16 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Baby and child-specific products was largely unaffected by the COVID-19 pandemic in the previous year, other than a notable decline in demand for baby and child-specific sun care as a direct result of the lockdown which included the closure of schools and the restrictions on travel, and therefore consumers spent less time outdoors. In 2021, as COVID-19 related restrictions were lifted and children returned to school and families resumed travel, demand for baby and child-specific sun care product...

Euromonitor International's Baby and Child-specific Products in Malaysia report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Baby and Child-specific Hair Care, Baby and Child-specific Skin Care, Baby and Child-specific Sun Care, Baby and Child-specific Toiletries, Baby Wipes, Medicated Baby and Child-specific Products, Nappy (Diaper) Rash Treatments.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Baby and Child-specific Products market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Baby and Child-Specific Products in Malaysia
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN MALAYSIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Recovery in demand for baby and child-specific sun care in 2021 due to easing of lockdown restrictions
Urban consumers continue to show interest in products with natural positioning
Johnson & Johnson retains overall dominance but continues to gradually lose share to smaller players
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Value sales growth is set to outperform review period due to premiumisation trend
Multi-purpose baby and child-specific toiletries to drive overall growth
Niche of dermocosmetics likely to be driven by affluent parents
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021
Table 8 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 13 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 14 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 15 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 16 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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