ニュージーランドの消臭剤Deodorants in New Zealand 2020年に大きく落ち込んだ消臭剤の小売定価販売(2021年価格)は、COVID-19の規制緩和にもかかわらず、2021年には小幅な回復にとどまった。2020年は、現地消費者の在宅時間が長くなったこと(在宅勤務や在宅学習... もっと見る
サマリー2020年に大きく落ち込んだ消臭剤の小売定価販売(2021年価格)は、COVID-19の規制緩和にもかかわらず、2021年には小幅な回復にとどまった。2020年は、現地消費者の在宅時間が長くなったこと(在宅勤務や在宅学習が多い)が、消臭剤の需要に大きなマイナス影響を及ぼした。モロッコにおけるデオドラント剤の小売金額売上は、デオドラントスプレーが残りの大部分を占めている。デオ...Euromonitor Internationalのモロッコのデオドラントレポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲デオドラントクリーム、デオドラントポンプ、デオドラントロールオン、デオドラントスプレー、デオドラントスティック、デオドラントワイプ。 データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * デオドラント市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Deodorants in MoroccoEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables DEODORANTS IN MOROCCO KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for deodorants remains subdued in spite of the easing of pandemic restrictions Leader Unilever Maghreb reinforces its leadership position Organic and natural products made by local players are growing in popularity PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Inflationary pressure will make local consumers more price sensitive Natural and free-from products will proliferate Health and beauty specialists will come under renewed pressure from modern grocery retailers, drugstores/parapharmacies and e-commerce CATEGORY DATA Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MOROCCO EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHaving declined sharply during 2020, retail constant value sales (2021 prices) of deodorants saw no more than a modest rebound during 2021, in spite of the easing of COVID-19 restrictions. During 2020, the fact that local consumers were spending more time at home (with many working or studying from home) had a significant negative effect on demand for deodorants. Deodorant sprays dominate retail value sales of deodorants in Morocco, with deodorant sprays accounting for most of the remainder. Deo... Table of ContentsDeodorants in MoroccoEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables DEODORANTS IN MOROCCO KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for deodorants remains subdued in spite of the easing of pandemic restrictions Leader Unilever Maghreb reinforces its leadership position Organic and natural products made by local players are growing in popularity PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Inflationary pressure will make local consumers more price sensitive Natural and free-from products will proliferate Health and beauty specialists will come under renewed pressure from modern grocery retailers, drugstores/parapharmacies and e-commerce CATEGORY DATA Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MOROCCO EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |