マレーシアのヘアケア事情Hair Care in Malaysia ヘアケアは、2020年の健全な成長の後、2021年には現在価値ベースで売上が減少したが、これは主にカラー剤の需要の急激な落ち込みによるものである。カラー剤は2020年に2桁の伸びを示したが、これはヘアサロンが閉... もっと見る
サマリーヘアケアは、2020年の健全な成長の後、2021年には現在価値ベースで売上が減少したが、これは主にカラー剤の需要の急激な落ち込みによるものである。カラー剤は2020年に2桁の伸びを示したが、これはヘアサロンが閉鎖され、消費者がCOVID-19の感染を懸念してヘアサロンや美容院に足を運ばなくなったことが要因である。2021年、ヘアサロンは引き続き営業し、その展開に成功したことにより...Euromonitor Internationalのイタリアのヘアケアに関するレポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品:2in1製品、カラー剤、コンディショナーおよびトリートメント、ヘアロストリートメント、パーマおよびリラクサー、サロンプロフェッショナル向けヘアケア、シャンプー、スタイリング剤。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ヘアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Hair Care in ItalyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS The recovery of hair salons delivers mixed results for hair care in 2021 Styling agents falling out of fashion while standard shampoos and conditioners and treatments see a more stable performance L'Oréal benefits from strong investment in new product development and marketing PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Modest growth projections for hair care Focus on hair health could offer opportunities for growth Growing focus on natural and sustainable ingredients could be curtailed by demand for antibacterial properties CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2017-2021 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2018-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2018-2021 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHair care saw a decline in sales in current value terms in 2021 after healthy growth in 2020, which was mainly due to the sharp drop in demand for colourants. Colourants witnessed dynamic double-digit growth in 2020 when these products benefited from the closure of hair salons during the lockdown, while consumers made fewer visits to hair and beauty salons even when they reopened due to fears around potentially contracting COVID-19. In 2021, hair salons remained open and with the successful roll... Table of ContentsHair Care in ItalyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS The recovery of hair salons delivers mixed results for hair care in 2021 Styling agents falling out of fashion while standard shampoos and conditioners and treatments see a more stable performance L'Oréal benefits from strong investment in new product development and marketing PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Modest growth projections for hair care Focus on hair health could offer opportunities for growth Growing focus on natural and sustainable ingredients could be curtailed by demand for antibacterial properties CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2017-2021 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2018-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2018-2021 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |