マレーシアのベビー・子供向け製品Baby and Child-Specific Products in Malaysia ベビー・子供向け製品は、2020年に急減した後、2021年に現在価値ベースで増加に転じました。2021年は、パンデミック状況の改善により、子どもたちが家庭の外でより活発な生活を取り戻したことにより、売上が改善... もっと見る
サマリーベビー・子供向け製品は、2020年に急減した後、2021年に現在価値ベースで増加に転じました。2021年は、パンデミック状況の改善により、子どもたちが家庭の外でより活発な生活を取り戻したことにより、売上が改善した。これには、4月以降、直接学校に通うことやスポーツ活動の練習を再開することが含まれ、2021年第1四半期には、COVID-19の第3波が上陸しました。子どもたちが外で過ごす時間が増え、...Euromonitor Internationalの調査レポート「イタリアのベビー・子供向け製品」は、国レベルでの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲ベビー・子供用ヘアケア、ベビー・子供用スキンケア、ベビー・子供用サンケア、ベビー・子供用トイレタリー、ベビーワイプ、薬用ベビー・子供用製品、おむつ(オムツ)かぶれ治療薬。 データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ベビー・子供用製品市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Baby and Child-Specific Products in ItalyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Return to class-based learning helps drive a sales recovery in 2021 Parents go natural when it comes to their children Johnson’s Baby retains the lead following investment in reformulating its products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Short-term sales boost set to give way to longer term downward trend Family Act hopes to redress falling birth rates E-commerce has further room for growth but store-based retailing will remain dominant CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryBaby and child-specific products returned to growth in 2021 in current value terms, having suffered a steep decline in 2020. Sales improved in 2021 thanks to an improvement in the pandemic situation which allowed children to return to more active lives outside the home. This included a return to attending school in person and practising sport activities from April onwards, with a third wave of COVID-19 hitting the country in the first quarter of 2021. With children spending more time outside the... Table of ContentsBaby and Child-Specific Products in ItalyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Return to class-based learning helps drive a sales recovery in 2021 Parents go natural when it comes to their children Johnson’s Baby retains the lead following investment in reformulating its products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Short-term sales boost set to give way to longer term downward trend Family Act hopes to redress falling birth rates E-commerce has further room for growth but store-based retailing will remain dominant CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |