アイルランドのオーラルケアOral Care in Ireland インドネシアはイスラム教徒が多い国であり(人口の90%近くがイスラム教徒)、イスラム暦の断食期間中はオーラルケア製品、特にマウスウォッシュが非常に人気があります。ピュアプレイ事業者、Tokopedia、Shopee... もっと見る
サマリーインドネシアはイスラム教徒が多い国であり(人口の90%近くがイスラム教徒)、イスラム暦の断食期間中はオーラルケア製品、特にマウスウォッシュが非常に人気があります。ピュアプレイ事業者、Tokopedia、ShopeeなどのEコマース事業者は、通常ラマダン期間中に大規模なショッピングフェスティバルを開催し、ブランドのトップセラーSKUを活用するため、これらの事業者はこの時期に主要製品に特別なブーストを提供していることになる。このような活動はまた、...Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアのオーラルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲デンタルフロス、入れ歯ケア、マウスフレッシュナー、マウスウォッシュ/デンタルリンス、歯のホワイトニング剤、歯ブラシ、歯磨き粉。 データ収録範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * オーラルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Oral Care in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Fasting period triggers high sales for oral care Mouthwash a rising category in oral care Unilever retains lead but continues to lose share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mass brands leading oral care Listerine’s marketing efforts educate consumers virtually More consumers will see robust oral care as cost-saving endeavour CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2017-2021 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2017-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWith Indonesia being a predominantly Muslim country (nearly 90% of the population is Muslim), oral care products, particularly mouthwash, are very popular during periods of fasting in the Islamic calendar. E-commerce players such as the pureplay operators, Tokopedia, and Shopee, usually have large shopping festivals during Ramadan and leverage on brands’ top selling SKUs, which means that these players provide an extra boost to key products during these months. Such activity also helps to boost... Table of ContentsOral Care in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Fasting period triggers high sales for oral care Mouthwash a rising category in oral care Unilever retains lead but continues to lose share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mass brands leading oral care Listerine’s marketing efforts educate consumers virtually More consumers will see robust oral care as cost-saving endeavour CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2017-2021 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2017-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |