アイルランドのフレグランスFragrances in Ireland COVID-19危機は、特にフレグランスの売上にマイナスの影響を与えた。さらに、2021年には、消費者が再び外出志向のライフスタイルを取るようになり、多くの美容・パーソナルケアカテゴリーが成長を取り戻したのに... もっと見る
サマリーCOVID-19危機は、特にフレグランスの売上にマイナスの影響を与えた。さらに、2021年には、消費者が再び外出志向のライフスタイルを取るようになり、多くの美容・パーソナルケアカテゴリーが成長を取り戻したのに対し、フレグランスはさらに減少した。フレグランス製品は通常、旅行や社交をしたいときに使用され、自宅で過ごすときにそのような製品を使用する消費者は非常に稀である。COVID-19に関連した規制がある時期でも、そのようなことはない。Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアのフレグランス」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを解説しています。 製品のカバー範囲マスフレグランス、プレミアムフレグランス。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * フレグランス市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Fragrances in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables FRAGRANCES IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS COVID-19 crisis undermines demand for fragrances Some time needed for the perfume industry to recover to pre-pandemic level Crowded landscape edged by local mass player, Kinocare PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Non-essential status to delay recovery The “self-love” concept can help to dampen the impact of the pandemic Local products gaining prominence in fragrances CATEGORY DATA Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe COVID-19 crisis had a particularly negative impact on sales of fragrances. Moreover, while many beauty and personal care categories returned to growth in 2021 as consumers once again took up more away-from-home orientated lifestyles, fragrances experienced further decline. Fragrances products are usually used by people when they want to travel and socialise and it is very rare for consumers to use such products when spending time at home. Even at times when COVID-19 related restrictions have... Table of ContentsFragrances in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables FRAGRANCES IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS COVID-19 crisis undermines demand for fragrances Some time needed for the perfume industry to recover to pre-pandemic level Crowded landscape edged by local mass player, Kinocare PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Non-essential status to delay recovery The “self-love” concept can help to dampen the impact of the pandemic Local products gaining prominence in fragrances CATEGORY DATA Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |