アイルランドの消臭剤Deodorants in Ireland デオドラント製品の売上は、ここ数年の好調な伸びから一転して、大流行した初年度は大幅に減少しました。インドネシアでは、家庭での引きこもりにより、デオドラント剤の需要が大幅に減少しました。自宅での仕事... もっと見る
サマリーデオドラント製品の売上は、ここ数年の好調な伸びから一転して、大流行した初年度は大幅に減少しました。インドネシアでは、家庭での引きこもりにより、デオドラント剤の需要が大幅に減少しました。自宅での仕事、自宅での勉強、スポーツジムの閉鎖、社交の禁止などにより、人々は汗をかかず、室内で座りっぱなしになり、社会との交流がないため、使用量も減少したのです。消費者がより外出を好むようになったことで、...Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアの消臭剤」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲デオドラントクリーム、デオドラントポンプ、デオドラントロールオン、デオドラントスプレー、デオドラントスティック、デオドラントワイプ。 データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * デオドラント市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Deodorants in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables DEODORANTS IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Return to growth with expansion of e-commerce helping to push sales Male population displays more interest in grooming products Unilever stands out, while men’s deodorants show market-resilience PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Pureplay e-commerce platforms are key in the online channel Rise in healthy lifestyles supporting rising demand for deodorants utilising natural ingredients Deodorant sprays increase in popularity, particularly amongst price-sensitive male consumers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDeodorants sales posted a significant decline in the first year of the pandemic following several years of dynamic growth. Home seclusion led to much reduced demand for deodorants amongst the Indonesian population. Working from home, studying from home, gym closures and social gathering bans meant that people were perspiring less, being indoors and sedentary most of the time, with usage also weakened due to the lack of social interaction. With consumers returning to more away-from-home orientate... Table of ContentsDeodorants in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables DEODORANTS IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Return to growth with expansion of e-commerce helping to push sales Male population displays more interest in grooming products Unilever stands out, while men’s deodorants show market-resilience PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Pureplay e-commerce platforms are key in the online channel Rise in healthy lifestyles supporting rising demand for deodorants utilising natural ingredients Deodorant sprays increase in popularity, particularly amongst price-sensitive male consumers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |