インドネシアのバス&シャワーBath and Shower in Indonesia バス・シャワーは比較的観光客消費への依存度が低いため、2020年は安定した成長を遂げ、2021年はわずかな減少にとどまり、結果として2019年よりも2021年の売上が高くなった。COVID-19により、消費者の健康やウェ... もっと見る
サマリーバス・シャワーは比較的観光客消費への依存度が低いため、2020年は安定した成長を遂げ、2021年はわずかな減少にとどまり、結果として2019年よりも2021年の売上が高くなった。COVID-19により、消費者の健康やウェルネス、特にメンタルヘルスやウェルネスへの意識が高まり、特にアロマテラピーを兼ねた香りを重視した製品に、カテゴリーの継続的なプレミアム化が生じた。バス・シャワーカテゴリーのプレミアム化は、ロート製薬に利益をもたらした。Euromonitor Internationalの調査レポート「中国の香港のバスとシャワー」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲バーソープ、入浴剤、ボディパウダー、ボディウォッシュ/シャワージェル、ハンドサニタイザー、インティメートハイジーン、リキッドソープ データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * お風呂とシャワー市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Bath and Shower in Hong Kong, ChinaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BATH AND SHOWER IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Premiumisation in bath and shower, especially in more self-indulgent categories Skinification gives rise to foam handwashes Consumers prefer purchasing larger volumes of hand sanitisers for value for money and sustainability PROSPECTS AND OPPORTUNITIES More sophistication in terms of functionality and fragrance will be demanded for hand sanitisers going forward Bar soap sees limited potential for mass adoption despite sustainability concerns Fragrance and aromatherapeutic properties of bath and shower products expected to attract consumers’ attention CATEGORY DATA Table 1 Sales of Bath and Shower by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Bath and Shower: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Bath and Shower: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Bath and Shower: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryBath and shower is relatively less reliant on tourist consumption, and therefore enjoyed stable growth in 2020, and just a small decline in 2021, resulting in higher sales in 2021 than in 2019. Due to COVID-19, consumers were increasingly aware of health and wellness, especially mental health and wellness, giving rise to continuous premiumisation of the category, especially for products with a focus on scent, doubling as aromatherapy. The premiumisation of bath and shower categories benefited lo... Table of ContentsBath and Shower in Hong Kong, ChinaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BATH AND SHOWER IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Premiumisation in bath and shower, especially in more self-indulgent categories Skinification gives rise to foam handwashes Consumers prefer purchasing larger volumes of hand sanitisers for value for money and sustainability PROSPECTS AND OPPORTUNITIES More sophistication in terms of functionality and fragrance will be demanded for hand sanitisers going forward Bar soap sees limited potential for mass adoption despite sustainability concerns Fragrance and aromatherapeutic properties of bath and shower products expected to attract consumers’ attention CATEGORY DATA Table 1 Sales of Bath and Shower by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Bath and Shower: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Bath and Shower: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Bath and Shower: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |