インドネシアにおけるベビー・子供向け製品Baby and Child-Specific Products in Indonesia 香港では従来、観光客、特に宿泊客はベビー・子供向け商品の売上のボリュームドライバーである。2021年に国境閉鎖が続いたことで、観光客の消費回復はこのカテゴリーにとって遅れた。観光客消費の喪失に加え、香... もっと見る
サマリー香港では従来、観光客、特に宿泊客はベビー・子供向け商品の売上のボリュームドライバーである。2021年に国境閉鎖が続いたことで、観光客の消費回復はこのカテゴリーにとって遅れた。観光客消費の喪失に加え、香港の出生率は継続的に低下しています。新生児を中心としたベビー・子供用品の需要は旺盛だが、観光客の消費減をカバーするには地元消費は不十分であった。Euromonitor Internationalの調査レポート「中国、香港のベビー・子供向け製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲ベビー・子供用ヘアケア、ベビー・子供用スキンケア、ベビー・子供用サンケア、ベビー・子供用トイレタリー、ベビーワイプ、薬用ベビー・子供用製品、おむつ(オムツ)かぶれ治療薬。 データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ベビー・子供用製品市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Baby and Child-Specific Products in Hong Kong, ChinaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sluggish recovery due to low birth rate and loss of tourist consumption Players shift to a “family” positioning to widen the audience and capture local spending power Word of mouth remains effective marketing amongst parents PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Difficulty returning to pre-COVID-19 level of sales in the short-term Longer decision-making curve for mothers calls for authentic marketing Multi-touchpoint experience to enhance brand equity CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 8 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryTourists, especially overnight travellers, are traditionally a volume driver for sales of baby and child-specific products in Hong Kong. With the continued border closures in 2021, the recovery of tourist consumption was delayed for the category. On top of the loss of tourist consumption, the birth rate in Hong Kong is continuously sliding. Despite the strong demand for baby and child-specific products, especially amongst new parents, local consumption was insufficient to cover the loss in touri... Table of ContentsBaby and Child-Specific Products in Hong Kong, ChinaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sluggish recovery due to low birth rate and loss of tourist consumption Players shift to a “family” positioning to widen the audience and capture local spending power Word of mouth remains effective marketing amongst parents PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Difficulty returning to pre-COVID-19 level of sales in the short-term Longer decision-making curve for mothers calls for authentic marketing Multi-touchpoint experience to enhance brand equity CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 8 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |