フランスのフレグランスFragrances in France フレグランスは、パンデミックの中で消費者需要が引き続き高まったため、2021年の現在の小売価格の伸びは2020年に比べてより強いものとなった。他のカテゴリーとは異なり、自宅待機はフレグランスの需要を抑制す... もっと見る
サマリーフレグランスは、パンデミックの中で消費者需要が引き続き高まったため、2021年の現在の小売価格の伸びは2020年に比べてより強いものとなった。他のカテゴリーとは異なり、自宅待機はフレグランスの需要を抑制することはほとんどなく、むしろ非常にポジティブな影響を及ぼした。実際、消費者は新しいフレグランスで自分にご褒美を与え、特別な気分になることを選んだため、小売数量は現在の小売金額の伸びと同じペースで増加した。また、海外旅行が控えめだったこともあり、国内旅行者数が増加しました。Euromonitor Internationalの調査レポート「デンマークのフレグランス」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲マスフレグランス、プレミアムフレグランス。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * フレグランス市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Fragrances in DenmarkEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables FRAGRANCES IN DENMARK KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Fragrance value sales reach new levels in 2021 Premium fragrances outperform mass fragrances E-commerce fragrances sales reach new heights PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Fragrances to witness correction as pandemic ends E-commerce will continue to take share from store-based retailing Major brands will dominate but a growing range of niche fragrances will emerge CATEGORY DATA Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN DENMARK EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 14 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryFragrances saw stronger current retail value growth in 2021 compared to 2020 as consumer demand continued to ramp up amid the pandemic. Unlike other categories, home seclusion did little to deter demand for fragrances, instead having a very positive impact. Indeed, retail volume sales rose at a similar pace to current retail value growth, as consumers opted to treat themselves to a new fragrance and make themselves feel special. Limited international travel activity also led to increased domesti... Table of ContentsFragrances in DenmarkEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables FRAGRANCES IN DENMARK KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Fragrance value sales reach new levels in 2021 Premium fragrances outperform mass fragrances E-commerce fragrances sales reach new heights PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Fragrances to witness correction as pandemic ends E-commerce will continue to take share from store-based retailing Major brands will dominate but a growing range of niche fragrances will emerge CATEGORY DATA Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN DENMARK EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 14 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |