フランスにおける脱毛剤Depilatories in France 2021年、デンマークの消費者はCOVID-19の大流行により、引き続き自宅で過ごす時間が増え、社交や外で働く時間が減ったため、脱毛剤の需要が減少した。2021年の現在の小売額売上は2年目にして減少した。しかし、通... もっと見る
サマリー2021年、デンマークの消費者はCOVID-19の大流行により、引き続き自宅で過ごす時間が増え、社交や外で働く時間が減ったため、脱毛剤の需要が減少した。2021年の現在の小売額売上は2年目にして減少した。しかし、通常の生活ができる期間もあったため、2021年の金額減少幅は2020年に比べて顕著ではなかった。2021年後半に再開されても、多くの人が外出を控えたことが低迷を長引かせた。Euromonitor Internationalの調査レポート「デンマークの脱毛器」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲ヘアリムーバー/ブリーチ、女性用プレシェーブ、女性用カミソリおよびブレード。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 脱毛剤市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、今後の市場の推移を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Depilatories in DenmarkEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables DEPILATORIES IN DENMARK KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Depilatories continued to suffer from home seclusion Procter & Gamble Danmark dominates depilatories with Gillette brand The e-commerce channel continues to take retail value share from store-based retailers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Depilatories to bounce back in 2022 but competition from alternative hair removal methods is heating up Private label ranges constrained by strong preference for brands E-commerce will prevail as a key retail channel CATEGORY DATA Table 1 Sales of Depilatories by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Women's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2017-2021 Table 4 NBO Company Shares of Depilatories: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Depilatories: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Depilatories by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN DENMARK EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2021, Danish consumers continued to spend more time at home and less time socialising and working outside due to the COVID-19 pandemic, reducing demand for depilatories. Current retail value sales declined for the second year in 2021. However, as there were some periods with more normal life, the value decline in 2021 was less pronounced than what was seen in 2020. Reluctance by many to go out more often even as the country reopened later in 2021 prolonged the downturn. Table of ContentsDepilatories in DenmarkEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables DEPILATORIES IN DENMARK KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Depilatories continued to suffer from home seclusion Procter & Gamble Danmark dominates depilatories with Gillette brand The e-commerce channel continues to take retail value share from store-based retailers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Depilatories to bounce back in 2022 but competition from alternative hair removal methods is heating up Private label ranges constrained by strong preference for brands E-commerce will prevail as a key retail channel CATEGORY DATA Table 1 Sales of Depilatories by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Women's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2017-2021 Table 4 NBO Company Shares of Depilatories: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Depilatories: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Depilatories by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN DENMARK EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |