コロンビアのバス&シャワーBath and Shower in Colombia 2020年に好調だったバス・シャワーは、2021年には液体石鹸の2桁減を主因に、電流値の実績は横ばいとなった。しかし、これは複合的な要因による短期的なものにとどまる見込みである。2020年の大幅な金額成長により... もっと見る
サマリー2020年に好調だったバス・シャワーは、2021年には液体石鹸の2桁減を主因に、電流値の実績は横ばいとなった。しかし、これは複合的な要因による短期的なものにとどまる見込みである。2020年の大幅な金額成長により、液体石鹸の販売基盤は大幅に拡大した。そのため、マイナス成長となったものの、2021年の同カテゴリーの規模は2019年を大きく上回り、中国消費者の衛生意識の高まりが伺える。Euromonitor Internationalの中国のバスとシャワーに関するレポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引する部門を特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲バーソープ、入浴剤、ボディパウダー、ボディウォッシュ/シャワージェル、ハンドサニタイザー、インティメートハイジーン、リキッドソープ データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * お風呂とシャワー市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Bath and Shower in ChinaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BATH AND SHOWER IN CHINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Flat growth in 2021 due to short-term rebasing of liquid soap Delicacy of scent a strong value proposition for brands to differentiate Procter & Gamble and Unilever strengthen their leading positions PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy outlook driven by established hygiene routines Opportunities in skinification and experiential bathing and showering CATEGORY DATA Table 1 Sales of Bath and Shower by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Bath and Shower: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Bath and Shower: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Bath and Shower: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAfter a strong year in 2020, bath and shower posted a flat current value performance in 2021, primarily due to the double-digit decline of liquid soap. However, this is expected to be short-term only, resulting from a combination of factors. Significant value growth in 2020 substantially enlarged the sales base of liquid soap. Therefore, despite a negative performance, the size of this category in 2021 still way surpassed that seen in 2019, which is indicative of Chinese consumers’ increased hyg... Table of ContentsBath and Shower in ChinaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BATH AND SHOWER IN CHINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Flat growth in 2021 due to short-term rebasing of liquid soap Delicacy of scent a strong value proposition for brands to differentiate Procter & Gamble and Unilever strengthen their leading positions PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy outlook driven by established hygiene routines Opportunities in skinification and experiential bathing and showering CATEGORY DATA Table 1 Sales of Bath and Shower by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Bath and Shower: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Bath and Shower: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Bath and Shower: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |