中国におけるオーラルケアOral Care in China オーラルケアは、前年の控えめな業績から、2021年には数量・金額ともに改善されました。手動式歯ブラシが最も顕著な伸びを示し、数量・金額ともに2桁の伸びを示したが、これはスーパーマーケットやハイパーマーケ... もっと見る
サマリーオーラルケアは、前年の控えめな業績から、2021年には数量・金額ともに改善されました。手動式歯ブラシが最も顕著な伸びを示し、数量・金額ともに2桁の伸びを示したが、これはスーパーマーケットやハイパーマーケットにおいて、製品キットや割引などのプロモーションを活用した販売戦略の成功に支えられたものである。オーラルケア全般の成長は、ビューティ&パーソナルケア全般と同様の傾向であり、この傾向は...Euromonitor Internationalのチリのオーラルケアに関するレポートは、国レベルでの市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲デンタルフロス、入れ歯ケア、マウスフレッシュナー、マウスウォッシュ/デンタルリンス、歯のホワイトニング剤、歯ブラシ、歯磨き粉。 データ収録範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * オーラルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Oral Care in ChileEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN CHILE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Oral care benefits from access to financial liquidity in 2021 Colgate launches first 100% recyclable toothpaste tube Colgate-Palmolive maintains lead in 2021 due to new naturally-positioned product development PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Vegan/free-from options to remain growing niche in Chile Promotions, discounts and innovation to attract consumers Modern grocery retailers led by supermarkets and hypermarkets to remain leading distribution channel for oral care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2017-2021 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2017-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHILE EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryOral care registered improving volume and value growth in 2021, following a more subdued performance the previous year. Manual toothbrushes recorded the most impressive growth, with both volume and value sales increasing by double digits, supported by successful sales strategies through supermarkets and hypermarkets, which utilised promotions that included product kits and discounts. The growth of oral care in general, in similar trends witnessed in overall beauty and personal care, was closely... Table of ContentsOral Care in ChileEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN CHILE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Oral care benefits from access to financial liquidity in 2021 Colgate launches first 100% recyclable toothpaste tube Colgate-Palmolive maintains lead in 2021 due to new naturally-positioned product development PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Vegan/free-from options to remain growing niche in Chile Promotions, discounts and innovation to attract consumers Modern grocery retailers led by supermarkets and hypermarkets to remain leading distribution channel for oral care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2017-2021 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2017-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHILE EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |