中国でのヘアケアHair Care in China ヘアケアは、標準的なシャンプーやコンディショナー、トリートメントが牽引し、2021年に小売数量と現在価値の目覚ましい成長率を記録しました。また、この年はプレミアムブランドへの移行が顕著に見られました。... もっと見る
サマリーヘアケアは、標準的なシャンプーやコンディショナー、トリートメントが牽引し、2021年に小売数量と現在価値の目覚ましい成長率を記録しました。また、この年はプレミアムブランドへの移行が顕著に見られました。ウイルスにさらされることへの恐怖と、1年のうち一部のサロンサービスが制限されていたことから、多くの消費者が自宅サロンの習慣を引き続き採用し、前年の習慣を定着させたのです。さらに、プレミアムヘアケアは、手に入れやすい贅沢品として認識されていることもあり、...Euromonitor Internationalの調査レポート「チリのヘアケア」は、国別レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 対象製品:2in1製品、カラー剤、コンディショナーおよびトリートメント、ヘアロストリートメント、パーマおよびリラクサー、サロンプロフェッショナル向けヘアケア、シャンプー、スタイリング剤。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ヘアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Hair Care in ChileEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN CHILE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Hair care achieves significant growth in 2021, with standard shampoos, and conditioners and treatments particularly strong performers Modern grocery retailers remains most important distribution channel in 2021 L'Oréal, Unilever and Procter & Gamble compete closely for leadership of hair care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New opportunities with the rise of e-commerce Despite gradual return to normality, many home treatment routines will remain relevant Innovation and differentiation key elements to continue expanding hair care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2017-2021 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2018-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2018-2021 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHILE EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHair care recorded impressive retail volume and current value growth rates in 2021, driven by standard shampoos and conditioners and treatments. There was also a notable migration towards premium brands during the year. Fear of exposure to the virus and limited salon services for some of the year meant that many consumers continued to adopt home salon routines, consolidating the previous year’s habits. This is in addition to the fact that premium hair care is perceived as an accessible luxury or... Table of ContentsHair Care in ChileEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN CHILE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Hair care achieves significant growth in 2021, with standard shampoos, and conditioners and treatments particularly strong performers Modern grocery retailers remains most important distribution channel in 2021 L'Oréal, Unilever and Procter & Gamble compete closely for leadership of hair care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New opportunities with the rise of e-commerce Despite gradual return to normality, many home treatment routines will remain relevant Innovation and differentiation key elements to continue expanding hair care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2017-2021 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2018-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2018-2021 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHILE EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |