中国におけるベビー・子供向け製品Baby and Child-Specific Products in China ベビー・子供向け製品は、2021年に前年比2桁の大幅な経常増益を記録しました。これは、ベビーワイプを除く製品の単価が上昇したことに加え、年金制度からの連続脱退や、パンデミックによる政府からの補助金などに... もっと見る
サマリーベビー・子供向け製品は、2021年に前年比2桁の大幅な経常増益を記録しました。これは、ベビーワイプを除く製品の単価が上昇したことに加え、年金制度からの連続脱退や、パンデミックによる政府からの補助金などにより、現地の消費者の可処分所得が増加したことによる需要の拡大が要因である。さらに、流通チャネルが活性化したことも大きな要因です。Euromonitor Internationalのチリのベビー用品と子供用品のレポートは国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲ベビー・子供用ヘアケア、ベビー・子供用スキンケア、ベビー・子供用サンケア、ベビー・子供用トイレタリー、ベビーワイプ、薬用ベビー・子供用製品、おむつ(オムツ)かぶれ治療薬。 データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ベビー・子供用製品市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Baby and Child-Specific Products in ChileEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN CHILE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for baby and child-specific products driven by excess monetary liquidity in 2021 Sun care and skin care record fastest growth, supported by the momentum of dermocosmetics PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further potential for dermocosmetics E-commerce to consolidate its position as an important emerging channel in Chile Discounting and bundle promotions to remain popular in baby and child-specific sun care and skin care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHILE EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryBaby and child-specific products recorded dynamic double-digit current value growth in 2021 compared to the previous year. This growth was linked to both unit price rises for products except for baby wipes, and greater demand mainly due to higher disposable incomes that local consumers enjoyed as a result of successive withdrawals from the pension system in addition to cash subsidies granted by the government as a result of the pandemic. Furthermore, a greater reactivation of distribution channe... Table of ContentsBaby and Child-Specific Products in ChileEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN CHILE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for baby and child-specific products driven by excess monetary liquidity in 2021 Sun care and skin care record fastest growth, supported by the momentum of dermocosmetics PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further potential for dermocosmetics E-commerce to consolidate its position as an important emerging channel in Chile Discounting and bundle promotions to remain popular in baby and child-specific sun care and skin care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHILE EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |