南アフリカのウィメンズウェアWomenswear in South Africa COVID-19とその蔓延を抑制するための政府の施策は、国内の経済状況に悪影響を及ぼしています。ロックダウンにより、移動、取引、集会が制限され、これらはすべて経済環境の落ち込みの原因となっています。経済状... もっと見る
サマリーCOVID-19とその蔓延を抑制するための政府の施策は、国内の経済状況に悪影響を及ぼしています。ロックダウンにより、移動、取引、集会が制限され、これらはすべて経済環境の落ち込みの原因となっています。経済状況の悪化により、2021年の南アフリカの失業率は記録的な水準となった。Euromonitor Internationalの調査レポート「南アフリカのレディースウェア」は、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲女性用ナイトウェア、女性用アウターウェア、女性用スイムウェア、女性用アンダーウェア。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * レディースウェア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Womenswear in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WOMENSWEAR IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Economic hardship encourages local consumers to seek value South Africans increase purchases through online channels Challenging operating environment for retailers slows recovery of womenswear in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Casual wear trend expected to continue to gain momentum Personalisation and in-store experiences to become focus to attract consumers back to stores Investment in local manufacturing likely to contribute to more agile supply chains CATEGORY DATA Table 1 Sales of Womenswear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Womenswear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Womenswear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Womenswear: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Women's Nightwear: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Women's Nightwear: % Value 2018-2021 Table 9 NBO Company Shares of Women's Outerwear: % Value 2017-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Women's Outerwear: % Value 2018-2021 Table 11 NBO Company Shares of Women’s Swimwear: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Women’s Swimwear: % Value 2018-2021 Table 13 NBO Company Shares of Women's Underwear: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Women's Underwear: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Womenswear by Category: Volume 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Womenswear by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 19 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 20 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 21 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 22 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 23 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 24 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 25 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 26 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 27 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 28 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 29 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 30 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryCOVID-19 and measures put in place by the government to curb its spread have negatively impacted the economic situation in the country. Lockdowns have placed restrictions on movement, trade and gatherings, which have all contributed to a depressed economic environment. The economic downturn resulted in record unemployment levels for South Africa in 2021. Table of ContentsWomenswear in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WOMENSWEAR IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Economic hardship encourages local consumers to seek value South Africans increase purchases through online channels Challenging operating environment for retailers slows recovery of womenswear in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Casual wear trend expected to continue to gain momentum Personalisation and in-store experiences to become focus to attract consumers back to stores Investment in local manufacturing likely to contribute to more agile supply chains CATEGORY DATA Table 1 Sales of Womenswear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Womenswear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Womenswear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Womenswear: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Women's Nightwear: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Women's Nightwear: % Value 2018-2021 Table 9 NBO Company Shares of Women's Outerwear: % Value 2017-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Women's Outerwear: % Value 2018-2021 Table 11 NBO Company Shares of Women’s Swimwear: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Women’s Swimwear: % Value 2018-2021 Table 13 NBO Company Shares of Women's Underwear: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Women's Underwear: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Womenswear by Category: Volume 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Womenswear by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 19 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 20 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 21 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 22 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 23 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 24 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 25 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 26 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 27 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 28 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 29 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 30 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |