南アフリカのスポーツウェアSportswear in South Africa パンデミック以前から、スポーツにインスパイアされたアパレルやフットウェアの需要は高まっていた。その背景には、スポーティ・シックやスポーティ・クチュールといった新しいトレンドがありました。その結果、... もっと見る
サマリーパンデミック以前から、スポーツにインスパイアされたアパレルやフットウェアの需要は高まっていた。その背景には、スポーティ・シックやスポーティ・クチュールといった新しいトレンドがありました。その結果、スポーツウェアはジムなど運動するときにしか着られないという従来の消費者の意識が変わりました。紳士服、婦人服に見られるように、パンデミックとその後の自宅待機により、カジュアルで快適な衣服への需要が高まった。多くの南アフ...Euromonitor Internationalの南アフリカのスポーツウェアレポートは国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品範囲。スポーツアパレル、スポーツフットウェア データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * スポーツウェア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sportswear in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SPORTSWEAR IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Casual trend supports the resilience of sports-inspired pieces Easing of lockdown encourages consumers to become more active Changes in channel distribution as a result of COVID-19 and other market trends PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Focus on health and wellness set to drive further demand for sportswear Shift towards personalisation and in-store experiences Investment in local manufacturing to support sales through supply chain agility CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sportswear by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Sportswear: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Sportswear: % Value 2018-2021 Table 5 Distribution of Sportswear by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Sportswear by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 8 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 9 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 14 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryPrior to the pandemic, demand for sports-inspired apparel and footwear was already rising. It had been driven by the emerging trends of sporty chic and sporty couture. This changed the traditional attitudes of consumers towards sportswear who perceived the wearing of such items as only being appropriate for the gym or other forms of exercise. As evident in both menswear and womenswear, the pandemic and subsequent home seclusion increased demand for casual and comfortable clothing. Many South Afr... Table of ContentsSportswear in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SPORTSWEAR IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Casual trend supports the resilience of sports-inspired pieces Easing of lockdown encourages consumers to become more active Changes in channel distribution as a result of COVID-19 and other market trends PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Focus on health and wellness set to drive further demand for sportswear Shift towards personalisation and in-store experiences Investment in local manufacturing to support sales through supply chain agility CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sportswear by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Sportswear: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Sportswear: % Value 2018-2021 Table 5 Distribution of Sportswear by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Sportswear by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 8 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 9 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 14 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |