南アフリカのジーンズJeans in South Africa ジーンズの中で、ブランドはエコノミー、スタンダード、プレミアム、スーパープレミアムの4つの価格セグメントに分かれています。2021年には、メンズウェア、レディースウェアともに、すべての価格帯が現在の価値... もっと見る
サマリージーンズの中で、ブランドはエコノミー、スタンダード、プレミアム、スーパープレミアムの4つの価格セグメントに分かれています。2021年には、メンズウェア、レディースウェアともに、すべての価格帯が現在の価値成長を記録しました。4つの価格帯のブランドすべてが価値成長を記録した一方で、エコノミージーンズは最も回復力を示している。数量ベースでは、エコノミーとスタンダードジーンズは2021年にメンズウェアとレディースウェアでプラス成長を記録したが、メンズとレディースのプレミアムとスーパープレミアムジーンズの需要は長引く価格により減少した...Euromonitor Internationalの南アフリカのジーンズレポートは国別レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲エコノミージーンズ、プレミアムジーンズ、スタンダードジーンズ、スーパープレミアムジーンズ。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ジーンズ市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Jeans in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables JEANS IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Tough economic conditions see consumers favour economy jeans Local supply investment set to improve retailers’ response Versatility of jeans benefits sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce platforms set to support sales Focus on comfort and stretch jeans Discounts and promotions are set to be more frequent in premium and super premium jeans CATEGORY DATA Table 1 Sales of Jeans by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Jeans by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Jeans by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Jeans by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 Sales of Men’s Jeans by Category: Volume 2016-2021 Table 6 Sales of Men’s Jeans by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Men’s Jeans by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 8 Sales of Men’s Jeans by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Sales of Women’s Jeans by Category: Volume 2016-2021 Table 10 Sales of Women’s Jeans by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Women’s Jeans by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 12 Sales of Women’s Jeans by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 NBO Company Shares of Jeans: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Jeans: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Jeans by Category: Volume 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Jeans by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Jeans by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Jeans by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Men’s Jeans by Category: Volume 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Men’s Jeans by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Men’s Jeans by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Men’s Jeans by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Women’s Jeans by Category: Volume 2021-2026 Table 24 Forecast Sales of Women’s Jeans by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Women’s Jeans by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 26 Forecast Sales of Women’s Jeans by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 27 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 28 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 29 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 30 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 31 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 32 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 33 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 34 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 35 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 36 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 37 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 38 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWithin jeans, brands are broken into four price segments – economy, standard, premium, and super premium. All price segments in both menswear and womenswear recorded current value growth in 2021. While all four price brands recorded value growth, economy jeans has shown the most resilience. In volume terms, economy and standard jeans recorded positive growth in menswear and womenswear in 2021, while demand for both men’s and women’s premium and super premium jeans declined due to lingering price... Table of ContentsJeans in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables JEANS IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Tough economic conditions see consumers favour economy jeans Local supply investment set to improve retailers’ response Versatility of jeans benefits sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce platforms set to support sales Focus on comfort and stretch jeans Discounts and promotions are set to be more frequent in premium and super premium jeans CATEGORY DATA Table 1 Sales of Jeans by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Jeans by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Jeans by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Jeans by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 Sales of Men’s Jeans by Category: Volume 2016-2021 Table 6 Sales of Men’s Jeans by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Men’s Jeans by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 8 Sales of Men’s Jeans by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Sales of Women’s Jeans by Category: Volume 2016-2021 Table 10 Sales of Women’s Jeans by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Women’s Jeans by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 12 Sales of Women’s Jeans by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 NBO Company Shares of Jeans: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Jeans: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Jeans by Category: Volume 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Jeans by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Jeans by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Jeans by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Men’s Jeans by Category: Volume 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Men’s Jeans by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Men’s Jeans by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Men’s Jeans by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Women’s Jeans by Category: Volume 2021-2026 Table 24 Forecast Sales of Women’s Jeans by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Women’s Jeans by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 26 Forecast Sales of Women’s Jeans by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 27 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 28 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 29 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 30 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 31 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 32 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 33 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 34 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 35 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 36 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 37 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 38 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |