南アフリカの子供服Childrenswear in South Africa 消費者は、パンデミックの影響による不安定な経済状況から予算が制約され、また、目先の不安から支出に慎重になっているようである。厳しい経済状況や消費者の予算削減にもかかわらず、子供服は南アフリカのアパ... もっと見る
サマリー消費者は、パンデミックの影響による不安定な経済状況から予算が制約され、また、目先の不安から支出に慎重になっているようである。厳しい経済状況や消費者の予算削減にもかかわらず、子供服は南アフリカのアパレルとフットウェアの中で最も回復力のあるカテゴリーの一つである。この回復力は、子供が着なくなった衣服の買い替えが需要を牽引していることが主な理由である。Euromonitor Internationalの南アフリカの子供服レポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品範囲。ベビー&トドラーウェア、ボーイズアパレル、ガールズアパレル。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 子供服市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Childrenswear in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables CHILDRENSWEAR IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Childrenswear remains positive performer, driven by replacement purchases Tough economic conditions and need for frequent replacements encourage consumers to seek value Social media drives trends in childrenswear PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further growth as parents seek alternative schooling options Licensed clothing set to continue to grow, supporting childrenswear growth Focus on sustainability sees brands focus on the reusable element of their clothing CATEGORY DATA Table 1 Sales of Childrenswear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Childrenswear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Childrenswear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Childrenswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Childrenswear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Childrenswear: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Childrenswear by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Childrenswear by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Childrenswear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Childrenswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryConsumers have seen their budgets constrained given the unstable economic situation as a result of the pandemic, and have been more cautious with their spending due to uncertainty over their immediate future. Despite the tough economic conditions and reduced budgets of consumers, childrenswear has been one of the most resilient categories in apparel and footwear in South Africa. This resilience has been largely due to demand being driven by replacement purchases as children outgrow their clothin... Table of ContentsChildrenswear in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables CHILDRENSWEAR IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Childrenswear remains positive performer, driven by replacement purchases Tough economic conditions and need for frequent replacements encourage consumers to seek value Social media drives trends in childrenswear PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further growth as parents seek alternative schooling options Licensed clothing set to continue to grow, supporting childrenswear growth Focus on sustainability sees brands focus on the reusable element of their clothing CATEGORY DATA Table 1 Sales of Childrenswear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Childrenswear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Childrenswear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Childrenswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Childrenswear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Childrenswear: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Childrenswear by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Childrenswear by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Childrenswear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Childrenswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |