オランダのウィメンズウェアWomenswear in the Netherlands 2021年第2四半期に店舗が再開され、COVID-19の規制が解除されたことが、レディースウェアの売上を押し上げる要因となった。これに加えて、ワクチン接種キャンペーンが成功したことにより、2020年にCOVID-19の発生... もっと見る
サマリー2021年第2四半期に店舗が再開され、COVID-19の規制が解除されたことが、レディースウェアの売上を押し上げる要因となった。これに加えて、ワクチン接種キャンペーンが成功したことにより、2020年にCOVID-19の発生で低迷した婦人服の売上が2021年に増加に転じた。オランダの女性は、好天に恵まれ、徐々に日常生活に戻りつつあることに後押しされて、再び衣料品や靴に多くの支出をすることを望んだ。また、ファッションの規制が終了したことも大きな要因となった。この調査レポートはオランダのレディースウェアを掲載し、国別の市場規模と形態を解説しています。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲女性用ナイトウェア、女性用アウターウェア、女性用スイムウェア、女性用インナーウェア。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * レディースウェア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Womenswear in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables WOMENSWEAR IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS More positive environment boosts the recovery of womenswear in 2021 COVID-19 weight gain sees shift in policy within the womenswear industry New shopping mall attracts shoppers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES More responsible shopping behaviour offers challenges and opportunities for womenswear Influencers set to play a growing role in shaping fashion trends E-commerce set for further expansion but store-based retailers still have a role to play CATEGORY DATA Table 1 Sales of Womenswear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Womenswear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Womenswear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Womenswear: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Women's Nightwear: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Women's Nightwear: % Value 2018-2021 Table 9 NBO Company Shares of Women's Outerwear: % Value 2017-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Women's Outerwear: % Value 2018-2021 Table 11 NBO Company Shares of Women’s Swimwear: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Women’s Swimwear: % Value 2018-2021 Table 13 NBO Company Shares of Women's Underwear: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Women's Underwear: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Womenswear by Category: Volume 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Womenswear by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 19 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 20 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 21 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 22 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 23 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 24 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 25 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 26 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 27 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 28 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 29 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 30 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe reopening of stores and the lifting of COVID-19 restrictions during the second quarter of 2021 helped fuel sales of womenswear. This alongside the country’s successful vaccination campaign ensured sales of womenswear returned to growth in 2021, with sales having slumped in 2020 following the outbreak of COVID-19. Dutch women were once again willing again to spend more on apparel and footwear encouraged by the good weather and the gradual return to normality. The end of restrictions in the fo... Table of ContentsWomenswear in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables WOMENSWEAR IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS More positive environment boosts the recovery of womenswear in 2021 COVID-19 weight gain sees shift in policy within the womenswear industry New shopping mall attracts shoppers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES More responsible shopping behaviour offers challenges and opportunities for womenswear Influencers set to play a growing role in shaping fashion trends E-commerce set for further expansion but store-based retailers still have a role to play CATEGORY DATA Table 1 Sales of Womenswear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Womenswear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Womenswear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Womenswear: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Women's Nightwear: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Women's Nightwear: % Value 2018-2021 Table 9 NBO Company Shares of Women's Outerwear: % Value 2017-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Women's Outerwear: % Value 2018-2021 Table 11 NBO Company Shares of Women’s Swimwear: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Women’s Swimwear: % Value 2018-2021 Table 13 NBO Company Shares of Women's Underwear: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Women's Underwear: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Womenswear by Category: Volume 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Womenswear by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 19 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 20 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 21 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 22 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 23 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 24 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 25 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 26 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 27 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 28 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 29 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 30 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |