世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オランダのウィメンズウェア


Womenswear in the Netherlands

2021年第2四半期に店舗が再開され、COVID-19の規制が解除されたことが、レディースウェアの売上を押し上げる要因となった。これに加えて、ワクチン接種キャンペーンが成功したことにより、2020年にCOVID-19の発生... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
28 英語

 

サマリー

2021年第2四半期に店舗が再開され、COVID-19の規制が解除されたことが、レディースウェアの売上を押し上げる要因となった。これに加えて、ワクチン接種キャンペーンが成功したことにより、2020年にCOVID-19の発生で低迷した婦人服の売上が2021年に増加に転じた。オランダの女性は、好天に恵まれ、徐々に日常生活に戻りつつあることに後押しされて、再び衣料品や靴に多くの支出をすることを望んだ。また、ファッションの規制が終了したことも大きな要因となった。

この調査レポートはオランダのレディースウェアを掲載し、国別の市場規模と形態を解説しています。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品の範囲女性用ナイトウェア、女性用アウターウェア、女性用スイムウェア、女性用インナーウェア。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* レディースウェア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。
* 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Womenswear in the Netherlands
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

WOMENSWEAR IN THE NETHERLANDS
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
More positive environment boosts the recovery of womenswear in 2021
COVID-19 weight gain sees shift in policy within the womenswear industry
New shopping mall attracts shoppers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
More responsible shopping behaviour offers challenges and opportunities for womenswear
Influencers set to play a growing role in shaping fashion trends
E-commerce set for further expansion but store-based retailers still have a role to play
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Womenswear by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Sales of Womenswear by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Womenswear: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Womenswear: % Value 2018-2021
Table 7 NBO Company Shares of Women's Nightwear: % Value 2017-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Women's Nightwear: % Value 2018-2021
Table 9 NBO Company Shares of Women's Outerwear: % Value 2017-2021
Table 10 LBN Brand Shares of Women's Outerwear: % Value 2018-2021
Table 11 NBO Company Shares of Women’s Swimwear: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Women’s Swimwear: % Value 2018-2021
Table 13 NBO Company Shares of Women's Underwear: % Value 2017-2021
Table 14 LBN Brand Shares of Women's Underwear: % Value 2018-2021
Table 15 Forecast Sales of Womenswear by Category: Volume 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Womenswear by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2021-2026
APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS
EXECUTIVE SUMMARY
Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions
More active lifestyles boost demand for apparel
More brands turn their attention to sustainable apparel
Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions
Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear
MARKET DATA
Table 19 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021
Table 20 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021
Table 21 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 22 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 23 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021
Table 24 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021
Table 25 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021
Table 26 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021
Table 27 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026
Table 28 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026
Table 29 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 30 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The reopening of stores and the lifting of COVID-19 restrictions during the second quarter of 2021 helped fuel sales of womenswear. This alongside the country’s successful vaccination campaign ensured sales of womenswear returned to growth in 2021, with sales having slumped in 2020 following the outbreak of COVID-19. Dutch women were once again willing again to spend more on apparel and footwear encouraged by the good weather and the gradual return to normality. The end of restrictions in the fo...

Euromonitor International's Womenswear in Netherlands report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021 and analysis by distribution format allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, leading brands, and offers strategic analysis of key factors influencing the market. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Women's Nightwear, Women's Outerwear, Women's Swimwear, Women's Underwear.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Womenswear market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Womenswear in the Netherlands
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

WOMENSWEAR IN THE NETHERLANDS
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
More positive environment boosts the recovery of womenswear in 2021
COVID-19 weight gain sees shift in policy within the womenswear industry
New shopping mall attracts shoppers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
More responsible shopping behaviour offers challenges and opportunities for womenswear
Influencers set to play a growing role in shaping fashion trends
E-commerce set for further expansion but store-based retailers still have a role to play
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Womenswear by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Sales of Womenswear by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Womenswear: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Womenswear: % Value 2018-2021
Table 7 NBO Company Shares of Women's Nightwear: % Value 2017-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Women's Nightwear: % Value 2018-2021
Table 9 NBO Company Shares of Women's Outerwear: % Value 2017-2021
Table 10 LBN Brand Shares of Women's Outerwear: % Value 2018-2021
Table 11 NBO Company Shares of Women’s Swimwear: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Women’s Swimwear: % Value 2018-2021
Table 13 NBO Company Shares of Women's Underwear: % Value 2017-2021
Table 14 LBN Brand Shares of Women's Underwear: % Value 2018-2021
Table 15 Forecast Sales of Womenswear by Category: Volume 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Womenswear by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Womenswear by Category: % Value Growth 2021-2026
APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS
EXECUTIVE SUMMARY
Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions
More active lifestyles boost demand for apparel
More brands turn their attention to sustainable apparel
Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions
Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear
MARKET DATA
Table 19 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021
Table 20 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021
Table 21 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 22 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 23 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021
Table 24 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021
Table 25 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021
Table 26 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021
Table 27 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026
Table 28 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026
Table 29 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 30 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Euromonitor International社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/25 10:26

155.25 円

163.23 円

198.36 円

ページTOPに戻る