オランダのスポーツウェアSportswear in the Netherlands 2021年初頭、オランダが再びロックダウンを導入し、店舗やフィットネスセンターが閉鎖されたため、スポーツウェアの売上は苦戦を強いられた。それでもオランダ政府は、COVID-19のプロトコルを遵守しつつも、あら... もっと見る
サマリー2021年初頭、オランダが再びロックダウンを導入し、店舗やフィットネスセンターが閉鎖されたため、スポーツウェアの売上は苦戦を強いられた。それでもオランダ政府は、COVID-19のプロトコルを遵守しつつも、あらゆる年齢層の消費者がスポーツやフィットネス活動に参加することを奨励することに熱心でした。そのため、2021年にはより多くのオランダ人が公園やオープンスペースでスポーツを行い、スポーツウェアの需要を喚起しました。春には規制が解除されたため、スポーツウェアの需要が高まりました。このレポートはオランダのスポーツウェアを調査し、国別の市場規模と形態について掲載しています。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲スポーツアパレル、スポーツフットウェア データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * スポーツウェア市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sportswear in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SPORTSWEAR IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Practicing fitness and sports encouraged by the Dutch government Casualwear trend benefits sales of sportswear E-commerce now accounts for more than a third of all value sales in sportswear PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy living a priority among the Dutch Working from home set to remain a key growth driver for sportswear Role models and influencers expected to be a significant driver of demand CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sportswear by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Sportswear: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Sportswear: % Value 2018-2021 Table 5 Distribution of Sportswear by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Sportswear by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 8 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 9 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 14 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySales of sportswear suffered in early 2021 with the Netherlands introducing another lockdown which resulted in the closure of stores and fitness centres. Despite this, the Dutch government was keen to encourage consumers of all ages to take part in sport and fitness activities, albeit while still ensuring COVID-19 protocol was followed. As such, more Dutch people organised sports in parks and open spaces during 2021, triggering demand for sportswear. As restrictions were lifted in the spring con... Table of ContentsSportswear in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SPORTSWEAR IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Practicing fitness and sports encouraged by the Dutch government Casualwear trend benefits sales of sportswear E-commerce now accounts for more than a third of all value sales in sportswear PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy living a priority among the Dutch Working from home set to remain a key growth driver for sportswear Role models and influencers expected to be a significant driver of demand CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sportswear by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Sportswear: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Sportswear: % Value 2018-2021 Table 5 Distribution of Sportswear by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Sportswear by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Sportswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 8 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 9 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 14 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |