オランダの紳士服Menswear in the Netherlands COVID-19の大流行と2020年末から2021年初頭にかけての第2波の影響で、全労働者の半数以上が在宅勤務の形態に切り替えたと言われています。そのため、フォーマルな服装を必要としないオランダ人男性の多くは、2021... もっと見る
サマリーCOVID-19の大流行と2020年末から2021年初頭にかけての第2波の影響で、全労働者の半数以上が在宅勤務の形態に切り替えたと言われています。そのため、フォーマルな服装を必要としないオランダ人男性の多くは、2021年にメンズウェアを購入する際に快適さを求めました。ベストセラーのアパレルアイテムは、スウェットパンツやルームウェア、Tシャツ、スニーカーなどで、2021年初頭のロックダウンの結果、多くのオランダ人成人がアパレル習慣を変えています。オランダ政府の調査によると...ユーロモニター インターナショナルの本レポートは、オランダの紳士服市場の規模や形態について国レベルで包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲メンズナイトウェア、メンズアウターウェア、メンズスイムウェア、メンズアンダーウェア。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 紳士服市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Menswear in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables MENSWEAR IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Men pull on sweatpants as they make the switch to home working E-commerce puts further pressure on traditional menswear stores New player answers the call for longer t-shirts PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players and retailers expected to adjust their offer to the changing needs of Dutch men Retailers look set to offer enhanced in-store experiences to bring shoppers back Men taking a more responsible approach to fashion CATEGORY DATA Table 1 Sales of Menswear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Menswear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Menswear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Menswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Menswear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Menswear: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Men’s Nightwear: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Men’s Nightwear: % Value 2018-2021 Table 9 NBO Company Shares of Men’s Outerwear: % Value 2017-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Men’s Outerwear: % Value 2018-2021 Table 11 NBO Company Shares of Men’s Swimwear: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Men’s Swimwear: % Value 2018-2021 Table 13 NBO Company Shares of Men’s Underwear: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Men’s Underwear: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Menswear by Category: Volume 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Menswear by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Menswear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Menswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 19 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 20 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 21 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 22 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 23 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 24 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 25 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 26 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 27 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 28 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 29 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 30 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe COVID-19 pandemic and the second wave in late 2020 and early 2021 led to more than half of all workers switching to work from home arrangements. As such, without the need for formal attire, most Dutch men looked for comfort when shopping for menswear in 2021. Bestselling apparel items includes sweatpants and loungewear, t-shirts and sneakers, with a large number of Dutch adults changing their apparel habits as a result of the lockdown in early 2021. According to a study by Dutch government a... Table of ContentsMenswear in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables MENSWEAR IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Men pull on sweatpants as they make the switch to home working E-commerce puts further pressure on traditional menswear stores New player answers the call for longer t-shirts PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players and retailers expected to adjust their offer to the changing needs of Dutch men Retailers look set to offer enhanced in-store experiences to bring shoppers back Men taking a more responsible approach to fashion CATEGORY DATA Table 1 Sales of Menswear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Menswear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Menswear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Menswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Menswear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Menswear: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Men’s Nightwear: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Men’s Nightwear: % Value 2018-2021 Table 9 NBO Company Shares of Men’s Outerwear: % Value 2017-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Men’s Outerwear: % Value 2018-2021 Table 11 NBO Company Shares of Men’s Swimwear: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Men’s Swimwear: % Value 2018-2021 Table 13 NBO Company Shares of Men’s Underwear: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Men’s Underwear: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Menswear by Category: Volume 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Menswear by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Menswear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Menswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 19 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 20 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 21 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 22 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 23 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 24 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 25 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 26 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 27 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 28 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 29 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 30 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |