オランダの子供服Childrenswear in the Netherlands オランダでは2021年初めにCOVID-19の第二波が発生し、再びロックダウンを導入し、子供服の販売にマイナスの影響を及ぼしました。しかし、2021年第2四半期に子どもたちの学校やスポーツ活動が再開され、外食産業が... もっと見る
サマリーオランダでは2021年初めにCOVID-19の第二波が発生し、再びロックダウンを導入し、子供服の販売にマイナスの影響を及ぼしました。しかし、2021年第2四半期に子どもたちの学校やスポーツ活動が再開され、外食産業が再開されたことにより、2021年の需要回復に弾みがつきました。子どもは成長し続けるため、定期的に新しい服が必要となり、店舗の再開と同時に多くの親が買い替えを希望した。ユーロモニター インターナショナルのこのレポートはオランダの子供服市場を調査し、国レベルの市場規模と形態について包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲ベビー&トドラーウェア、ボーイズアパレル、ガールズアパレル。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 子供服市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Childrenswear in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables CHILDRENSWEAR IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Childrenswear on the path to recovery in 2021 E-commerce booming as busy parents look for convenience Environmental impact of purchasing decisions a growing concern PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Bright outlook for childrenswear as the Netherlands comes out of a COVID-19 enforced hibernation Migration expected to support growth in the consumer base Sustainability a growing concern for consumers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Childrenswear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Childrenswear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Childrenswear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Childrenswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Childrenswear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Childrenswear: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Childrenswear by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Childrenswear by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Childrenswear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Childrenswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe Netherlands introduced another lockdown in early 2021 after a second wave of COVID-19 hit the country, with this having a negative impact on sales of childrenswear. However, the return to school and sport activities for children and the reopening of foodservice outlets during the second quarter of 2021 helped spur a recovery in demand in 2021. The fact that children keep growing and regularly need new clothing meant that as soon as stores reopened many parents were keen to purchase replaceme... Table of ContentsChildrenswear in the NetherlandsEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables CHILDRENSWEAR IN THE NETHERLANDS KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Childrenswear on the path to recovery in 2021 E-commerce booming as busy parents look for convenience Environmental impact of purchasing decisions a growing concern PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Bright outlook for childrenswear as the Netherlands comes out of a COVID-19 enforced hibernation Migration expected to support growth in the consumer base Sustainability a growing concern for consumers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Childrenswear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Childrenswear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Childrenswear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Childrenswear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Childrenswear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Childrenswear: % Value 2018-2021 Table 7 Forecast Sales of Childrenswear by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Childrenswear by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Childrenswear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Childrenswear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN THE NETHERLANDS EXECUTIVE SUMMARY Sales recovery seen in 2021 as the Netherlands lifts restrictions More active lifestyles boost demand for apparel More brands turn their attention to sustainable apparel Shift towards non-store retailing grows through store closures and restrictions Lifting of restrictions and vaccinations fuel confidence in the recovery of apparel and footwear MARKET DATA Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |