南アフリカのハーブ/伝統的な製品Herbal/Traditional Products in South Africa 南アフリカでCOVID-19が発生したことで、症状を緩和する可能性のあるハーブ/伝統的な製品に対する需要が高まりました。この最初の関心の高まりは、主にハーブ/伝統的な咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬に牽... もっと見る
サマリー南アフリカでCOVID-19が発生したことで、症状を緩和する可能性のあるハーブ/伝統的な製品に対する需要が高まりました。この最初の関心の高まりは、主にハーブ/伝統的な咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬に牽引されたものでした。特に子どもの呼吸を改善するために使用される人気の高い製品である Vicks Vaporub が売上の大部分を占めました。また、ハーブや伝統的な成分を含むサプリメントも、消費者の間で継続的に購入されているため、恩恵を受けたと言えます。Euromonitor Internationalの南アフリカのハーブ/伝統的製品レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲ハーブ/伝統的な咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬、ハーブ/伝統的な皮膚科学、ハーブ/伝統的な栄養補助食品 、ハーブ/伝統的な消化器系治療薬、ハーブ/伝統的な小児用栄養補助食品、ハーブ/伝統的な睡眠補助薬、ハーブ/伝統的なトニック、ハーブ/伝統的な局所鎮痛剤。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ハーブ/伝統的製品市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Herbal/Traditional Products in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS COVID-19 does nothing to dampen the popularity of herbal/traditional products Foot care and sleep aids boosted by COVID-19 as consumers turn to natural solutions Arnica-based products continue to thrive PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Growing interest in natural remedies expected to support sales over the forecast period Long history of herbal/traditional products, but lower-income consumers favour unpackaged products New and existing players looking to shake up the competitive landscape CATEGORY DATA Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches Summary 1 OTC: Switches 2020-2021 DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryThe outbreak of COVID-19 in South Africa increased the demand for herbal/traditional products that could potentially alleviate symptoms. This initial spike in interest was primarily driven by herbal/traditional cough, cold and allergy (hay fever) remedies. Most of the sales were driven by Vicks Vaporub, which is a popular product used to improve breathing, particularly in children. Supplements containing herbal/traditional ingredients also benefited, as consumers continued to buy products such a... Table of ContentsHerbal/Traditional Products in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS COVID-19 does nothing to dampen the popularity of herbal/traditional products Foot care and sleep aids boosted by COVID-19 as consumers turn to natural solutions Arnica-based products continue to thrive PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Growing interest in natural remedies expected to support sales over the forecast period Long history of herbal/traditional products, but lower-income consumers favour unpackaged products New and existing players looking to shake up the competitive landscape CATEGORY DATA Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches Summary 1 OTC: Switches 2020-2021 DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 2 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |