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ナイジェリアのハーブ/伝統的製品


Herbal/Traditional Products in Nigeria

ハーブ/伝統的な製品は、ナイジェリアの消費者の間で依然として人気のある消費者向け健康カテゴリーであり、市場でも好調な業績を維持しています。ハーブ/伝統的なオプションは、ナイジェリアで最も古く、現在も... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
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23 英語

 

サマリー

ハーブ/伝統的な製品は、ナイジェリアの消費者の間で依然として人気のある消費者向け健康カテゴリーであり、市場でも好調な業績を維持しています。ハーブ/伝統的なオプションは、ナイジェリアで最も古く、現在も最も広く利用されている消費者向け健康製品です。こうした製品はナイジェリアの消費者に広く受け入れられており、ドラッグストアだけでなく、小規模な食料品店やスーパーマーケットでも購入できるようになったことで、需要が高まっています。多くの消費者がハーブを利用しています。

Euromonitor Internationalの調査レポート「ナイジェリアのハーブ/伝統的製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲ハーブ/伝統的な咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬、ハーブ/伝統的な皮膚科、ハーブ/伝統的な栄養補助食品、ハーブ/伝統的な消化器系治療薬、ハーブ/伝統的な小児用栄養補助食品、ハーブ/伝統的な睡眠補助、ハーブ/伝統的なトニック、ハーブ/伝統的な局所鎮痛剤。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ハーブ/伝統的製品市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Herbal/Traditional Products in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Herbal/traditional products account for the lion share of consumer health value sales
Aggressive marketing initiatives increase consumer awareness
Local players are up against an invasion of low-quality imported herbal/traditional products
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Positive outlook for herbal/traditional treatments
Competition from unpackaged alternatives set to act as a persistent constraint on demand for packaged traditional/herbal products
Direct selling is predicted to be a prominent growth channel for herbal/traditional products
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2021-2026
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Herbal/traditional products remains a popular consumer health category amongst Nigerian consumers and continues to perform well in the market. Herbal/traditional options are the oldest and still the most widely used consumer health products in Nigeria today. Such products have been widely accepted by Nigerian consumers, and have seen demand bolstered by the fact that they are now not only available in drugstores but also in smaller grocery stores and supermarkets. Many consumers rely on herbal a...

Euromonitor International's Herbal/Traditional Products in Nigeria report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Herbal/Traditional Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies, Herbal/Traditional Dermatologicals, Herbal/Traditional Dietary Supplements , Herbal/Traditional Digestive Remedies, Herbal/Traditional Paediatric Dietary Supplements, Herbal/Traditional Sleep Aids, Herbal/Traditional Tonics, Herbal/Traditional Topical Analgesics.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Herbal/Traditional Products market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Herbal/Traditional Products in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Herbal/traditional products account for the lion share of consumer health value sales
Aggressive marketing initiatives increase consumer awareness
Local players are up against an invasion of low-quality imported herbal/traditional products
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Positive outlook for herbal/traditional treatments
Competition from unpackaged alternatives set to act as a persistent constraint on demand for packaged traditional/herbal products
Direct selling is predicted to be a prominent growth channel for herbal/traditional products
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2021-2026
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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