ナイジェリアのハーブ/伝統的製品Herbal/Traditional Products in Nigeria ハーブ/伝統的な製品は、ナイジェリアの消費者の間で依然として人気のある消費者向け健康カテゴリーであり、市場でも好調な業績を維持しています。ハーブ/伝統的なオプションは、ナイジェリアで最も古く、現在も... もっと見る
サマリーハーブ/伝統的な製品は、ナイジェリアの消費者の間で依然として人気のある消費者向け健康カテゴリーであり、市場でも好調な業績を維持しています。ハーブ/伝統的なオプションは、ナイジェリアで最も古く、現在も最も広く利用されている消費者向け健康製品です。こうした製品はナイジェリアの消費者に広く受け入れられており、ドラッグストアだけでなく、小規模な食料品店やスーパーマーケットでも購入できるようになったことで、需要が高まっています。多くの消費者がハーブを利用しています。Euromonitor Internationalの調査レポート「ナイジェリアのハーブ/伝統的製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲ハーブ/伝統的な咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬、ハーブ/伝統的な皮膚科、ハーブ/伝統的な栄養補助食品、ハーブ/伝統的な消化器系治療薬、ハーブ/伝統的な小児用栄養補助食品、ハーブ/伝統的な睡眠補助、ハーブ/伝統的なトニック、ハーブ/伝統的な局所鎮痛剤。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ハーブ/伝統的製品市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Herbal/Traditional Products in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Herbal/traditional products account for the lion share of consumer health value sales Aggressive marketing initiatives increase consumer awareness Local players are up against an invasion of low-quality imported herbal/traditional products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive outlook for herbal/traditional treatments Competition from unpackaged alternatives set to act as a persistent constraint on demand for packaged traditional/herbal products Direct selling is predicted to be a prominent growth channel for herbal/traditional products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHerbal/traditional products remains a popular consumer health category amongst Nigerian consumers and continues to perform well in the market. Herbal/traditional options are the oldest and still the most widely used consumer health products in Nigeria today. Such products have been widely accepted by Nigerian consumers, and have seen demand bolstered by the fact that they are now not only available in drugstores but also in smaller grocery stores and supermarkets. Many consumers rely on herbal a... Table of ContentsHerbal/Traditional Products in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Herbal/traditional products account for the lion share of consumer health value sales Aggressive marketing initiatives increase consumer awareness Local players are up against an invasion of low-quality imported herbal/traditional products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive outlook for herbal/traditional treatments Competition from unpackaged alternatives set to act as a persistent constraint on demand for packaged traditional/herbal products Direct selling is predicted to be a prominent growth channel for herbal/traditional products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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