ハンガリーのセルフサービス型カフェテリアSelf-Service Cafeterias in Hungary 多くの独立型セルフサービスカフェテリアは、オフィスビルや大学キャンパスなどの人通りの多い場所にあるため、ホワイトカラーや学生のランチタイムの取引に大きく依存しており、自宅の引きこもりやリモートワー... もっと見る
サマリー多くの独立型セルフサービスカフェテリアは、オフィスビルや大学キャンパスなどの人通りの多い場所にあるため、ホワイトカラーや学生のランチタイムの取引に大きく依存しており、自宅の引きこもりやリモートワーク、学習などの面で特に大きな打撃を受けました。これらの拠点を通じた売上は、2021年も、ハンガリーでの自宅待機やオンライン教育の延長により、新たな波が押し寄せ、マイナスの影響を受けた。Euromonitor Internationalの調査レポート「ハンガリーのセルフサービス型カフェテリア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。セクター別のフードサービス売上高、店舗数、取引件数を提供し、成長を牽引するフードサービスセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、食習慣、ライフスタイルの変化、観光消費、法律問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品チェーン型セルフサービスカフェテリア、独立型セルフサービスカフェテリア。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * セルフサービス型カフェテリアの市場に関する詳細な情報を得ることができます。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Self-Service Cafeterias in HungaryEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SELF-SERVICE CAFETERIAS IN HUNGARY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Self-service cafeterias located in office districts continue to suffer Establishments located in retail facilities impacted by mandatory closures MOL announces intention to purchase retail operations of Marché PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Self-service cafeterias in semi-captive locations to capture broader targets Challenged by other channels Unattractive channel for developing a new chain but existing players set to resume expansion plans CATEGORY DATA Table 1 Self-Service Cafeterias: Units/Outlets 2016-2021 Table 2 Sales in Self-Service Cafeterias: Number of Transactions 2016-2021 Table 3 Sales in Self-Service Cafeterias: Foodservice Value 2016-2021 Table 4 Sales in Self-Service Cafeterias: % Units/Outlets Growth 2016-2021 Table 5 Sales in Self-Service Cafeterias: % Transaction Growth 2016-2021 Table 6 Sales in Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value Growth 2016-2021 Table 7 GBO Company Shares in Chained Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value 2017-2021 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value 2018-2021 Table 9 Forecast Self-Service Cafeterias: Units/Outlets 2021-2026 Table 10 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: Number of Transactions 2021-2026 Table 11 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: Foodservice Value 2021-2026 Table 12 Forecast Self-Service Cafeterias: % Units/Outlets Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: % Transaction Growth 2021-2026 Table 14 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value Growth 2021-2026 CONSUMER FOODSERVICE IN HUNGARY EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2016-2021 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2016-2021 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2021 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2016-2021 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2016-2021 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2016-2021 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2021 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2016-2021 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2016-2021 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2017-2021 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2021 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2021 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2021-2026 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryMany standalone self-service cafeterias are located in high-traffic areas such as office buildings or university campuses, and were therefore particularly hard hit by the fallout of the pandemic in terms of home seclusion and remote working and learning, as they rely heavily on lunchtime trade from white-collar workers and students. Sales through these locations continued to be negatively impacted in 2021 due to the extension of the home office and online education in Hungary as new waves of the... Table of ContentsSelf-Service Cafeterias in HungaryEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SELF-SERVICE CAFETERIAS IN HUNGARY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Self-service cafeterias located in office districts continue to suffer Establishments located in retail facilities impacted by mandatory closures MOL announces intention to purchase retail operations of Marché PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Self-service cafeterias in semi-captive locations to capture broader targets Challenged by other channels Unattractive channel for developing a new chain but existing players set to resume expansion plans CATEGORY DATA Table 1 Self-Service Cafeterias: Units/Outlets 2016-2021 Table 2 Sales in Self-Service Cafeterias: Number of Transactions 2016-2021 Table 3 Sales in Self-Service Cafeterias: Foodservice Value 2016-2021 Table 4 Sales in Self-Service Cafeterias: % Units/Outlets Growth 2016-2021 Table 5 Sales in Self-Service Cafeterias: % Transaction Growth 2016-2021 Table 6 Sales in Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value Growth 2016-2021 Table 7 GBO Company Shares in Chained Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value 2017-2021 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value 2018-2021 Table 9 Forecast Self-Service Cafeterias: Units/Outlets 2021-2026 Table 10 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: Number of Transactions 2021-2026 Table 11 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: Foodservice Value 2021-2026 Table 12 Forecast Self-Service Cafeterias: % Units/Outlets Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: % Transaction Growth 2021-2026 Table 14 Forecast Sales in Self-Service Cafeterias: % Foodservice Value Growth 2021-2026 CONSUMER FOODSERVICE IN HUNGARY EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2016-2021 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2016-2021 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2021 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2016-2021 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2016-2021 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2016-2021 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2021 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2016-2021 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2016-2021 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2017-2021 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2021 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2021 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2021-2026 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |