チェコ共和国の屋台/キオスクStreet Stalls/Kiosks in the Czech Republic 街角の屋台・キヨスクは、通勤・通学者の減少や観光客の大幅な減少により、街の中心部や駅・バス停での来場者が減少し、2020年には顕著な売上額減少を記録しました。さらに、屋台がよく製品を販売する野外イベン... もっと見る
サマリー街角の屋台・キヨスクは、通勤・通学者の減少や観光客の大幅な減少により、街の中心部や駅・バス停での来場者が減少し、2020年には顕著な売上額減少を記録しました。さらに、屋台がよく製品を販売する野外イベントや地元の市場は、範囲が狭まったり完全にキャンセルされたりして、消費者取引のかなりの割合が取り除かれた。それでも、屋台やキオスクはフルサービスのレストランより好調であった。Euromonitor Internationalのチェコ共和国の屋台/キオスク報告書は、国レベルでの市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。セクター別のフードサービス売上高、店舗数、取引件数を提供し、成長を牽引するフードサービスセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、食習慣、ライフスタイルの変化、観光消費、法律問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品チェーン店型屋台/キオスク, 独立型屋台/キオスク. データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由は? * 屋台/キオスク市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Street Stalls/Kiosks in the Czech RepublicEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables STREET STALLS/KIOSKS IN THE CZECH REPUBLIC KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Street stalls/kiosks slowly recovers from the significant declines of 2020 Independents bounce back stronger compared to chained operators Highly fragmented competitive landscape led by Minit PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Independent street stalls/kiosks to lead recovery Mobility and sustainability two key trends driving channel forward Further investments in innovation and digital solutions CATEGORY DATA Table 1 Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2016-2021 Table 2 Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2016-2021 Table 3 Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2016-2021 Table 4 Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2016-2021 Table 5 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2016-2021 Table 6 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2016-2021 Table 7 GBO Company Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2017-2021 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2018-2021 Table 9 Forecast Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2021-2026 Table 10 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2021-2026 Table 11 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2021-2026 Table 12 Forecast Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2021-2026 Table 14 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2021-2026 CONSUMER FOODSERVICE IN THE CZECH REPUBLIC EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2016-2021 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2016-2021 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2021 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2016-2021 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2016-2021 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2016-2021 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2021 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2016-2021 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2016-2021 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2017-2021 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2021 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2021 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2021-2026 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryStreet stalls/kiosks recorded notable value sales declines in 2020, due to lower footfall in city centres and in train and bus stations due to fewer people travelling to work and a significant decline in tourists. Furthermore, open air events and local markets where food trucks often sell their products were reduced in scope or cancelled completely, removing a significant proportion of consumer trade. Nevertheless, street stalls/kiosks recorded a stronger performance than full-service restaurant... Table of ContentsStreet Stalls/Kiosks in the Czech RepublicEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables STREET STALLS/KIOSKS IN THE CZECH REPUBLIC KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Street stalls/kiosks slowly recovers from the significant declines of 2020 Independents bounce back stronger compared to chained operators Highly fragmented competitive landscape led by Minit PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Independent street stalls/kiosks to lead recovery Mobility and sustainability two key trends driving channel forward Further investments in innovation and digital solutions CATEGORY DATA Table 1 Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2016-2021 Table 2 Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2016-2021 Table 3 Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2016-2021 Table 4 Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2016-2021 Table 5 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2016-2021 Table 6 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2016-2021 Table 7 GBO Company Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2017-2021 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2018-2021 Table 9 Forecast Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2021-2026 Table 10 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2021-2026 Table 11 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2021-2026 Table 12 Forecast Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2021-2026 Table 14 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2021-2026 CONSUMER FOODSERVICE IN THE CZECH REPUBLIC EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2016-2021 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2016-2021 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2021 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2016-2021 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2016-2021 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2016-2021 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2021 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2016-2021 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2016-2021 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2017-2021 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2021 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2021 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2021-2026 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |