チェコ共和国の限定サービスレストランLimited-Service Restaurants in the Czech Republic 限定サービスレストランは、COVID-19のロックダウンと制限措置が伝統的に支配的なイートインの売上に全体的にマイナスの影響を与えたパンデミックの結果として、チャネルが経験した前年の大幅な減少の後、2021年... もっと見る
サマリー限定サービスレストランは、COVID-19のロックダウンと制限措置が伝統的に支配的なイートインの売上に全体的にマイナスの影響を与えたパンデミックの結果として、チャネルが経験した前年の大幅な減少の後、2021年に金額売上と取引の面で部分的に回復したことを記録しました。パンデミックによる大きな不安と困難の時期にもかかわらず、リミテッドサービスレストランは2021年に比較的ダイナミックな成長を記録し、バリューズ...Euromonitor Internationalの調査レポート「チェコ共和国の限定サービスレストラン」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。セクター別の外食売上高、店舗数、取引数を提供し、成長を牽引する外食セクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、食習慣、ライフスタイルの変化、観光消費、法律問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品チェーン展開する限定サービスレストラン、独立系限定サービスレストラン、タイプ別限定サービスレストラン。 データカバレッジ:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 限定サービスレストラン市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握することができます。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Limited-Service Restaurants in the Czech RepublicEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LIMITED-SERVICE RESTAURANTS IN THE CZECH REPUBLIC KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Partial recovery for limited-service restaurants in 2021, in line with expanding options and outlet networks Home delivery and other services remain relevant despite slight switch back to eat-in McDonald’s retains overall leadership in value share terms, but lags in terms of outlet expansion PROSPECTS AND OPPORTUNITIES 2022 full recovery predicted for limited-service restaurants Home delivery will remain a relevant service due to newfound habits Franchising will remain an attractive expansion option CATEGORY DATA Table 1 Limited-Service Restaurants by Category: Units/Outlets 2016-2021 Table 2 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Number of Transactions 2016-2021 Table 3 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Foodservice Value 2016-2021 Table 4 Limited-Service Restaurants by Category: % Units/Outlets Growth 2016-2021 Table 5 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Transaction Growth 2016-2021 Table 6 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Foodservice Value Growth 2016-2021 Table 7 GBO Company Shares in Chained Limited-Service Restaurants: % Foodservice Value 2017-2021 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Limited-Service Restaurants: % Foodservice Value 2018-2021 Table 9 Forecast Limited-Service Restaurants by Category: Units/Outlets 2021-2026 Table 10 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Number of Transactions 2021-2026 Table 11 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Foodservice Value 2021-2026 Table 12 Forecast Limited-Service Restaurants by Category: % Units/Outlets Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Transaction Growth 2021-2026 Table 14 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Foodservice Value Growth 2021-2026 CONSUMER FOODSERVICE IN THE CZECH REPUBLIC EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2016-2021 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2016-2021 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2021 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2016-2021 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2016-2021 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2016-2021 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2021 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2016-2021 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2016-2021 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2017-2021 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2021 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2021 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2021-2026 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryLimited-service restaurants recorded a partial recovery in terms of value sales and transactions in 2021 following the significant declines experienced by the channel the previous year as a result of the pandemic, when COVID-19 lockdowns and restrictive measures had an overall negative impact on traditionally dominant eat-in sales. Despite the period of great uncertainty and difficulties imposed by the pandemic, limited-service restaurants recorded relatively dynamic growth in 2021, with value s... Table of ContentsLimited-Service Restaurants in the Czech RepublicEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LIMITED-SERVICE RESTAURANTS IN THE CZECH REPUBLIC KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Partial recovery for limited-service restaurants in 2021, in line with expanding options and outlet networks Home delivery and other services remain relevant despite slight switch back to eat-in McDonald’s retains overall leadership in value share terms, but lags in terms of outlet expansion PROSPECTS AND OPPORTUNITIES 2022 full recovery predicted for limited-service restaurants Home delivery will remain a relevant service due to newfound habits Franchising will remain an attractive expansion option CATEGORY DATA Table 1 Limited-Service Restaurants by Category: Units/Outlets 2016-2021 Table 2 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Number of Transactions 2016-2021 Table 3 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Foodservice Value 2016-2021 Table 4 Limited-Service Restaurants by Category: % Units/Outlets Growth 2016-2021 Table 5 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Transaction Growth 2016-2021 Table 6 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Foodservice Value Growth 2016-2021 Table 7 GBO Company Shares in Chained Limited-Service Restaurants: % Foodservice Value 2017-2021 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Limited-Service Restaurants: % Foodservice Value 2018-2021 Table 9 Forecast Limited-Service Restaurants by Category: Units/Outlets 2021-2026 Table 10 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Number of Transactions 2021-2026 Table 11 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Foodservice Value 2021-2026 Table 12 Forecast Limited-Service Restaurants by Category: % Units/Outlets Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Transaction Growth 2021-2026 Table 14 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Foodservice Value Growth 2021-2026 CONSUMER FOODSERVICE IN THE CZECH REPUBLIC EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2016-2021 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2016-2021 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2021 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2016-2021 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2016-2021 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2016-2021 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2021 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2016-2021 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2016-2021 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2017-2021 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2021 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2021 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2021-2026 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |