インドネシア都市レビューIndonesia Cities Review サマリンダとスラバヤはインドネシアで最も経済的に活気のある都市である。一方、マカッサルは将来の経済成長の可能性が最も高い。しかし、短期的にはインフレ圧力、長期的には人口増加による都市インフラへの負... もっと見る
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サマリーサマリンダとスラバヤはインドネシアで最も経済的に活気のある都市である。一方、マカッサルは将来の経済成長の可能性が最も高い。しかし、短期的にはインフレ圧力、長期的には人口増加による都市インフラへの負担など、インドネシアの都市にとっての課題は続くだろう。ユーロモニター・インターナショナルのシティ・レビュー・レポートは、世界の主要126都市の主要なトレンドと動向を分析している。経済、消費者のライフスタイル、住宅、交通、都市環境など、地域ごとの都市情報を提供し、戦略的なプランニングのための貴重な洞察を提供している。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 都市市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Indonesia Cities ReviewEuromonitor International September 2023 List Of Contents And Tables INDONESIA CITIES REVIEW HEADLINES URBAN CONSUMER Jakarta’s authorities aim gradually to address increasing poverty issues High internet connectivity in cities like Padang and Banjarmasin presents vast e-commerce opportunities CONSUMER FINANCE Surabaya to continue lead in terms of disposable incomes per capita High inflation in Padang pressure household budgets ECONOMY Jakarta to remain the largest contributor to Indonesia’s economy by 2027 The World Bank supports efforts to improve urban mobility in Indonesia CITY SCORECARD Summary 1 City Scorecard by Pillar 2022 POPULATION Summary 2 City Scorecard in Population Pillar 2022 CHART 1 Population in 2022 and Population Growth 2022-2027 CHART 2 Population by Age by City 2022 CHART 3 Average Household Size by City 2022 CHART 4 Population Density and Net Migration 2022 CONSUMER EXPENDITURE Summary 3 City Scorecard in Consumer Expenditure Pillar 2022 CHART 5 Total Consumer Expenditure in Indonesia by City 2022 CHART 6 Consumer Expenditure per Capita and Consumer Expenditure Growth 2022-2027 CHART 7 City Affordability, Consumer Expenditure on Housing and Transportation 2022 CHART 8 Discretionary vs Necessity Consumer Expenditure 2022 DIGITAL CONSUMER Summary 4 City Scorecard in Digital Consumer Pillar 2022 CHART 9 Share of Households with Internet and Broadband Internet Access 2022 CHART 10 Possession of Digital Devices by City 2022 INCOME AND WEALTH Summary 5 City Scorecard in Wealth Pillar 2022 CHART 11 Disposable Income per Capita and Disposable Income Growth 2022-2027 CHART 12 Number of Households by Disposable Income Band 2022 CHART 13 Number of Households with Disposable Income Over USD150,000 2022-2027 CHART 14 Household Possession of Kitchen Durables by City 2022 CHART 15 Household Possession of Entertainment Electronics by City 2022 CHART 16 Household Possession of Other Durables by City 2022 CHART 17 Number of Passenger Cars and Motorcycles per Household 2022 CHART 18 Possession of Transport Vehicles by City 2022 Summary 6 City Scorecard in Economy Pillar 2022 CHART 19 GDP per Capita in 2022 and Real GDP Growth by City 2022-2027 LABOUR Summary 7 City Scorecard in Labour Pillar 2022 CHART 20 Economically Active Population in 2022 and Employed Population Growth by City 2017-2022 CHART 21 Labour Force Participation Rate and Unemployment by City 2022 CHART 22 Labour Productivity Value and Productivity Growth by City 2017-2022
SummarySamarinda and Surabaya are Indonesia’s most economically vibrant cities. Meanwhile, Makassar holds the greatest potential for future economic growth. However, challenges for the country’s cities will persist – in the near term, inflationary pressures and, and in the longer run, burdens on cities’ infrastructure, due to large and increasing populations. Table of ContentsIndonesia Cities ReviewEuromonitor International September 2023 List Of Contents And Tables INDONESIA CITIES REVIEW HEADLINES URBAN CONSUMER Jakarta’s authorities aim gradually to address increasing poverty issues High internet connectivity in cities like Padang and Banjarmasin presents vast e-commerce opportunities CONSUMER FINANCE Surabaya to continue lead in terms of disposable incomes per capita High inflation in Padang pressure household budgets ECONOMY Jakarta to remain the largest contributor to Indonesia’s economy by 2027 The World Bank supports efforts to improve urban mobility in Indonesia CITY SCORECARD Summary 1 City Scorecard by Pillar 2022 POPULATION Summary 2 City Scorecard in Population Pillar 2022 CHART 1 Population in 2022 and Population Growth 2022-2027 CHART 2 Population by Age by City 2022 CHART 3 Average Household Size by City 2022 CHART 4 Population Density and Net Migration 2022 CONSUMER EXPENDITURE Summary 3 City Scorecard in Consumer Expenditure Pillar 2022 CHART 5 Total Consumer Expenditure in Indonesia by City 2022 CHART 6 Consumer Expenditure per Capita and Consumer Expenditure Growth 2022-2027 CHART 7 City Affordability, Consumer Expenditure on Housing and Transportation 2022 CHART 8 Discretionary vs Necessity Consumer Expenditure 2022 DIGITAL CONSUMER Summary 4 City Scorecard in Digital Consumer Pillar 2022 CHART 9 Share of Households with Internet and Broadband Internet Access 2022 CHART 10 Possession of Digital Devices by City 2022 INCOME AND WEALTH Summary 5 City Scorecard in Wealth Pillar 2022 CHART 11 Disposable Income per Capita and Disposable Income Growth 2022-2027 CHART 12 Number of Households by Disposable Income Band 2022 CHART 13 Number of Households with Disposable Income Over USD150,000 2022-2027 CHART 14 Household Possession of Kitchen Durables by City 2022 CHART 15 Household Possession of Entertainment Electronics by City 2022 CHART 16 Household Possession of Other Durables by City 2022 CHART 17 Number of Passenger Cars and Motorcycles per Household 2022 CHART 18 Possession of Transport Vehicles by City 2022 Summary 6 City Scorecard in Economy Pillar 2022 CHART 19 GDP per Capita in 2022 and Real GDP Growth by City 2022-2027 LABOUR Summary 7 City Scorecard in Labour Pillar 2022 CHART 20 Economically Active Population in 2022 and Employed Population Growth by City 2017-2022 CHART 21 Labour Force Participation Rate and Unemployment by City 2022 CHART 22 Labour Productivity Value and Productivity Growth by City 2017-2022
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |