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米国における玩具とゲーム


Toys and Games in the US

2020年に「COVID-19」が発生したことで、米国では州の封鎖をはじめとする様々な規制が行われ、消費者は家で過ごす時間が大幅に増えました。そのため、消費者は自分や家族のための娯楽を求め、2020年には従来の玩... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2021年8月21日 US$2,100
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サマリー

2020年に「COVID-19」が発生したことで、米国では州の封鎖をはじめとする様々な規制が行われ、消費者は家で過ごす時間が大幅に増えました。そのため、消費者は自分や家族のための娯楽を求め、2020年には従来の玩具やゲーム、テレビゲームの売上が大きく伸びました。また、建築物や科学・電子機器など、精神的・肉体的な刺激を与えると思われる商品も、2020年には大きな伸びを見せました。

Euromonitor Internationalの調査レポートである米国の玩具とゲームは、国家レベルでの市場規模と形状を示す包括的なガイドです。最新の小売販売データ2016-2020年を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品の開発や流通、価格の問題など、市場に影響を与える主要な要因を戦略的に分析しています。2025年までの予測では、市場がどのように変化していくのかを示しています。

対象製品伝統的な玩具とゲーム、ビデオゲーム

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由は?
* 玩具とゲームの市場を詳細に把握することができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を把握する。
* 競合環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドを理解する。
* 5年ごとの予測で、市場がどのように発展していくのかを評価する。

Euromonitor Internationalは40年以上にわたり、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムを発行してきました。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンチアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストを擁するEuromonitor Internationalは、情報に基づいた戦略的計画を推進するための信頼できる情報リソースを開発する独自の能力を持っています。


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目次

アメリカのおもちゃとゲーム
Euromonitor International
2021年8月

目次と表の一覧

米国の玩具とゲーム
エグゼクティブサマリー
COVID-19による玩具・ゲームへの影響
COVID-19による国別の影響
企業の対応
小売業の変化
玩具とゲームの次の展開は?
市場データ
表1 おもちゃとゲームのカテゴリー別売上高。金額 2015-2020
表2 カテゴリー別おもちゃ・ゲームの売上高:金額成長率2015-2020年
表3 おもちゃとゲームのNBO社シェア:金額(%)2016-2020年
表4 玩具とゲームのLBNブランドシェア:%価値 2017-2020年
表5 おもちゃとゲームのフォーマット別分布:%値 2015-2020年
表6 カテゴリー別の玩具・ゲームの販売予測。金額 2020-2025
表7 カテゴリー別のおもちゃとゲームの売上高予測:金額成長率(%)2020-2025年
世界のマクロ経済環境
世界の産業環境
免責事項
情報源
要約1 リサーチソース
米国における伝統的な玩具とゲーム
主要データの調査結果
2020年の影響
2020年の伝統的な玩具やゲームの需要は、家庭内での隠遁生活が促進される
おもちゃとゲームの中心は、依然としてライセンス
バービーは時代遅れのイメージを払拭し、多様性に基づいてシリーズを一新する
回復と機会
成長は鈍化するが、伝統的な玩具やゲームにはまだ可能性がある
遊びのデジタル化が新製品開発に影響すると予想される
多様性、平等、環境は、今後、伝統的な玩具やゲームでより大きな役割を果たす可能性がある
カテゴリーデータ
表8 伝統的な玩具とゲームのカテゴリー別売上高。金額 2015-2020
表9 伝統的な玩具とゲームのカテゴリー別売上高:金額成長率2015-2020年
表10 伝統的な玩具・ゲームのライセンス別と非ライセンス別の売上高:金額(%)2015-2020年
表11 トラディショナルトイ&ゲームのNBO社シェア:%値2016-2020年
表12 トラディショナルトイとゲームのLBNブランドシェア:%値 2017-2020年
表13 伝統的な玩具とゲームのフォーマット別分布:%価値 2015-2020年
表14 トラディショナルトイとゲームのカテゴリー別販売予測。金額 2020-2025
表15 トラディショナル・トイ・ゲームのカテゴリー別売上高予測:金額成長率2020-2025年
表16 伝統的玩具・ゲームのライセンス別対非ライセンス別売上高予測:金額(%)2020-2025年
米国におけるビデオゲーム
主要データの調査結果
2020年の影響
ポストCOVID-19のアメリカではビデオゲームが隆盛
MicrosoftとSonyは、2020年に新しい静的なゲーム機を発売するが、Nintendoは人気のSwitchで王者の座を維持する
モバイルゲームはビデオゲームの利用者を拡大し続けている
回復と機会
イノベーションと対戦型ゲームに支えられ、今後も健全な成長が見込まれる
供給の混乱を克服し、ゲーム機のさらなる革新に向けて準備を進める
Eスポーツは引き続き重要な成長要因となる
カテゴリーデータ
表17 ビデオゲームのカテゴリー別売上高。金額 2015-2020
表18 ビデオゲームのカテゴリー別売上高:金額成長率2015-2020年
表19 NBO社のビデオゲームの企業シェア:金額(%)2016-2020年
表20 LBN社のビデオゲームのブランドシェア:金額(%) 2017年~2020年
表21 NBO社のビデオゲーム用ハードウェアのシェア:金額(%)2016年~2020年
表22 LBN社のビデオゲーム用ハードウェアのブランドシェア:金額(%) 2017年~2020年
表23 ビデオゲームソフトのNBO社シェア:%価値 2016-2020年
表24 ビデオゲームのフォーマット別分布:金額(%)2015年~2020年
表25 ビデオゲームのハードウェアのフォーマット別分布:金額(%)2015年~2020年
表26 ビデオゲームソフトウェアのフォーマット別分布:%値 2015-2020年
表27 ビデオゲームソフトウェア(物理)のフォーマット別分布: % Value 2015-2020
表28 ビデオゲームソフトウェア(デジタル)のフォーマット別分布: % Value 2015-2020
表29 ビデオゲームのカテゴリー別売上高予測。金額 2020-2025
表30 カテゴリー別ビデオゲームの売上高予測:金額成長率2020-2025年

 

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Summary

With the outbreak of COVID-19 in 2020 there were a wide range of restrictions imposed across the US, including state lockdowns, with this resulting in consumers being forced to spend considerably more time at home. This provided a huge boost to sales of both traditional toys and games and video games in 2020 as consumers looked for sources of entertainment for themselves and their family. Products which were seen to provide either mental or physical stimulation such as construction, scientific/e...

Euromonitor International's Toys and Games in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2016-2020, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2025 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Traditional Toys and Games, Video Games.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Toys and Games in the US
Euromonitor International
August 2021

List Of Contents And Tables

TOYS AND GAMES IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
COVID-19 impact on toys and games
COVID-19 country impact
Company response
Retailing shift
What next for toys and games?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Toys and Games by Category: Value 2015-2020
Table 2 Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2015-2020
Table 3 NBO Company Shares of Toys and Games: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Toys and Games: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Toys and Games by Format: % Value 2015-2020
Table 6 Forecast Sales of Toys and Games by Category: Value 2020-2025
Table 7 Forecast Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2020-2025
GLOBAL MACROECONOMIC ENVIRONMENT
GLOBAL INDUSTRY ENVIRONMENT
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources
TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2020 IMPACT
Home seclusion fuels demand for traditional toys and games in 2020
Licensing remains at the heart of toys and games
Barbie shakes off its outdated image with a revamped range based on diversity
RECOVERY AND OPPORTUNITIES
Growth set to slow but traditional toys and games still offers potential
Digitalisation of playtime expected to influence new product development
Diversity, equality and the environment could play a greater role in traditional toys and games moving forward
CATEGORY DATA
Table 8 Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2015-2020
Table 9 Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2015-2020
Table 10 Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2015-2020
Table 11 NBO Company Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Traditional Toys and Games by Format: % Value 2015-2020
Table 14 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2020-2025
Table 15 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 16 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2020-2025
VIDEO GAMES IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2020 IMPACT
Video games thriving in post-COVID-19 America
Microsoft and Sony launch new static consoles in 2020 but Nintendo remains king with popular Switch
Mobile games continues to expand the audience for video games
RECOVERY AND OPPORTUNITIES
Healthy growth ahead supported by innovation and competitive gaming
Overcoming supply disruption and gearing up for more innovation in consoles
E-sports set to remain a key growth driver
CATEGORY DATA
Table 17 Sales of Video Games by Category: Value 2015-2020
Table 18 Sales of Video Games by Category: % Value Growth 2015-2020
Table 19 NBO Company Shares of Video Games: % Value 2016-2020
Table 20 LBN Brand Shares of Video Games: % Value 2017-2020
Table 21 NBO Company Shares of Video Games Hardware: % Value 2016-2020
Table 22 LBN Brand Shares of Video Games Hardware: % Value 2017-2020
Table 23 NBO Company Shares of Video Games Software: % Value 2016-2020
Table 24 Distribution of Video Games by Format: % Value 2015-2020
Table 25 Distribution of Video Games Hardware by Format: % Value 2015-2020
Table 26 Distribution of Video Games Software by Format: % Value 2015-2020
Table 27 Distribution of Video Games Software (Physical) by Format: % Value 2015-2020
Table 28 Distribution of Video Games Software (Digital) by Format: % Value 2015-2020
Table 29 Forecast Sales of Video Games by Category: Value 2020-2025
Table 30 Forecast Sales of Video Games by Category: % Value Growth 2020-2025

 

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