天然成長促進剤の世界市場 - 2023-2030Global Natural Growth Promoters Market - 2023-2030 概要 天然成長促進剤の世界市場は、2022年に131億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に8.2%のCAGRで成長し、2030年までに247億米ドルに達すると予測されている。 世界の天然成長促進剤市場は、長年に... もっと見る
サマリー概要天然成長促進剤の世界市場は、2022年に131億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に8.2%のCAGRで成長し、2030年までに247億米ドルに達すると予測されている。 世界の天然成長促進剤市場は、長年にわたって著しい成長と変貌を遂げてきた。これらの成長促進剤は、飼料転換率を高め、動物の成長と発育を促進することから、動物飼料に添加される添加物である。したがって、このような要因は、天然成長促進剤の採用率を高めるのに役立ちます。 さらに、養鶏業界ではこれらの成長促進剤の採用率が高いため、多くの製造企業が市場規模を拡大するために革新的な製品を開発している。例えば、Simfa Labs Pvt. Ltd.社は、家禽飼料用の酸性化剤であるSupracid Dryを製造している。これは家禽の成長を確実にし、消化管内の病原性細菌の増加を抑える。従って、このような製品は市場の成長を高めるのに役立つ。 プロバイオティクスは市場で最大のシェアを占めており、アジア太平洋地域は動物性製品の消費率が増加しているため、世界の天然成長促進剤市場で圧倒的な強さを示している。オーストラリアでは、2022-23年の家禽肉生産総額は35億ドルに達する見込みであり、天然成長促進剤市場の最大消費国であることに変わりはない。 ダイナミクス 食肉消費の増加 例えば、2022年の米国農務省の報告によると、2021年には、米国では1人当たり68.1ポンドの鶏肉が消費可能であり、1人当たり47.5ポンドの豚肉が消費可能であった。したがって、このような高い消費率は、高品質の食肉の生産需要を増加させる可能性がある。 さらに、生産需要が増加しているため、家禽産業はこれらの成長促進剤を採用している。より効率的な飼料転換や、動物のより早い成熟に役立ち、体重増加や動物の発育も促進する。従って、このような要因は市場の成長を高めるのに役立つ。 抗生物質の代替品に対する需要の高まり 動物が抗生物質耐性を獲得する可能性があり、そのような抗生物質の過剰使用は、いくつかの問題を引き起こす可能性があるため、養鶏業界や農家は、動物の健康な腸内細菌叢を促進し、また、飼料転換を増加させ、動物の成長を促進し、全体的な健康を維持するのに役立ちますので、これらの天然成長促進剤を採用しています。従って、このような要因は市場の成長を高めるのに役立つ。 さらに、多くの製造企業が革新的な製品の製造に積極的に投資している。例えば、Alltech社はAcid-Pak 4-Way 2xを製造しており、これは豚や家禽用に設計された緩衝酸味料、乳酸生成細菌、酵素、電解質のユニークな組み合わせである。胃と小腸での消化に最適な状態を維持する。従って、このような製品は市場の成長拡大に役立つ。 政府の規制 政府の規制は世界の天然成長促進剤市場の成長に大きな影響を与える可能性がある。多くの国の政府は、動物飼料に使用できる天然成長促進剤の種類と量に制限を課すことがある。こうした規制や制限は公衆衛生上の懸念に対応して課されるものであり、天然成長促進剤市場に直接的な影響を与える可能性がある。 さらに、米国食品農業機関は、商品の管理に関する規制(動物飼料添加物および成長促進剤)を課している。これらの規制は、動物の成長を促進する目的で別表に指定された物質の輸入、流通、廃棄、購入、販売、供給を禁止している。したがって、こうした規制は市場の成長を妨げる可能性がある。 セグメント分析 世界の天然成長促進剤市場は、タイプ、流通チャネル、包装、用途、地域によって区分される。 効果的な動物飼料への需要の増加 天然成長促進剤の世界市場では、プロバイオティクス分野が最大のシェアを占めている。プロバイオティクス添加物は、腸内細菌叢の健康的なバランスを維持し、消化率を高め、栄養の吸収と利用を向上させ、成長率を高めるのに役立つため、農家はこれらのプロバイオティクス添加物に魅力を感じている。したがって、このような要因は市場成長の拡大に役立つ。 さらに、こうした天然成長促進剤に対する需要が消費者の間で高まっているため、多くの製造企業がより多くの消費者を惹きつける革新的な高品質製品を製造している。例えば、Kemin Industries, Inc.は、抗生物質成長促進剤(AGPs)の削減・除去プログラムをサポートするプロバイオティック・バチルス株の独自ブレンドであるEnterosureを製造している。したがって、このような製品は市場の成長拡大に役立つ。 地理的浸透 高い消費率 アジア太平洋地域は、世界の天然成長促進剤市場において支配的な力を持っている。農家や家禽産業は、消化を促進し、動物の成長と発育を促進するのに役立つため、これらの成長促進剤を動物飼料の添加物として非常に採用している。したがって、こうした要因はこの地域の市場拡大に役立つ。 さらに、この地域では動物性食品の消費量が多く、例えば、2019-20年の全国家庭健康調査によると、30州のうち半数以上の州で、90%以上の人口が魚や鶏肉、または肉を日常的または週単位で消費していることが示されていた。 さらに、2023年の農水省の報告によると、オーストラリアでは、鶏肉の生産総額は2022-23年に35億ドル、2023-24年に36億ドルになるという。また、豚肉の生産額は2022-23年に17億ドル、2023-24年に18億ドルである。したがって、このような高い消費率は、天然成長促進剤の採用を増やすのに役立つ。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、Simfa Labs Pvt. Ltd.、DSM、Alltech.、Kemin Industries, Inc.、International Flavors & Fragrances Inc.、Novozymes、BASF SE、Phibro Animal Health Corporation.、Phileo by Lesaffre、Nutraferma, Inc.などがいる。 COVID-19の影響分析 パンデミックは世界の天然成長促進剤市場にネガティブな影響とポジティブな影響の両方を示している。パンデミックは高タンパク食に対する意識の高まりにつながり、動物製品の需要を増加させた。その結果、動物成長促進剤の需要は動物の成長と生産性の向上に役立っている。パンデミックの間、政府はいくつかの封鎖制限を課し、市場での製品の入手が制限された。 タイプ別 - 酸性化剤 - プロバイオティクス - プレバイオティクス - シンバイオティクス - フィトジェニックス - タンニン - 飼料酵素 - 免疫賦活剤 - その他 流通チャネル別 - 電子商取引 - ハイパーマーケット・スーパーマーケット - 専門店 - その他 パッケージ別 - パウチ - ボトル - その他 用途別 - 家禽 - 反芻動物 - 養豚 - 水産養殖 - その他 地域別 - 北米 o 米国 o カナダ メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o ロシア o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 主要開発 - 2023年10月、Evonik China Co.Ltd.と Shandong Vland Biotech Co.Ltd.と合弁会社を設立し、家畜用の腸内健康ソリューション製品におけるプレゼンスを世界的に拡大することに合意した。腸内健康ソリューションに関するヴランド社との提携は、動物飼料業界の顧客にシステムソリューションを提供するというエボニックの戦略にとって不可欠な要素である。 - 2022年12月、アディセオ・グループはノルフィード社とその子会社を買収する契約を締結した。Nor-Feed社の買収は、動物栄養用の植物ベースの特殊成分および植物エキスの設計、製造、販売を行うフランスのグループである。 レポートを購入する理由 - 天然成長促進剤の世界市場をタイプ、流通チャネル、包装、用途、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 天然成長促進剤の市場レベルについて、全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 天然成長促進剤の世界市場レポートは、約69の表、76の図、186ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Distribution Channel 3.3. Snippet by Packaging 3.4. Snippet by Application 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increase in Meat Consumption 4.1.1.2. Raising Demand for Alternatives of Antibiotics 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Government Restrictions 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Patent Analysis 5.5. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Acidifiers* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Probiotics 7.4. Prebiotics 7.5. Synbiotics 7.6. Phytogenics 7.7. Tannins 7.8. Feed Enzymes 7.9. Immune Stimulants 7.10. Others 8. By Distribution Channel 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 8.2. E-Commerce* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Hypermarkets/Supermarkets 8.4. Specialty Stores 8.5. Others 9. By Packaging 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging 9.2. Pouches* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Bottles 9.4. Others 10. By Application 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 10.2. Poultry* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Ruminants 10.4. Swine 10.5. Aquaculture 10.6. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.6.6. 11.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Simfa Labs Pvt. Ltd.* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. DSM 13.3. Alltech. 13.4. Kemin Industries, Inc. 13.5. International Flavors & Fragrances Inc. 13.6. Novozymes 13.7. BASF SE 13.8. Phibro Animal Health Corporation. 13.9. Phileo by Lesaffre 13.10. Nutraferma, Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Distribution Channel 3.3. Snippet by Packaging 3.4. Snippet by Application 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increase in Meat Consumption 4.1.1.2. Raising Demand for Alternatives of Antibiotics 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Government Restrictions 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Patent Analysis 5.5. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Acidifiers* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Probiotics 7.4. Prebiotics 7.5. Synbiotics 7.6. Phytogenics 7.7. Tannins 7.8. Feed Enzymes 7.9. Immune Stimulants 7.10. Others 8. By Distribution Channel 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 8.2. E-Commerce* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Hypermarkets/Supermarkets 8.4. Specialty Stores 8.5. Others 9. By Packaging 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging 9.2. Pouches* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Bottles 9.4. Others 10. By Application 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 10.2. Poultry* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Ruminants 10.4. Swine 10.5. Aquaculture 10.6. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 11.6.6. 11.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Simfa Labs Pvt. Ltd.* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. DSM 13.3. Alltech. 13.4. Kemin Industries, Inc. 13.5. International Flavors & Fragrances Inc. 13.6. Novozymes 13.7. BASF SE 13.8. Phibro Animal Health Corporation. 13.9. Phileo by Lesaffre 13.10. Nutraferma, Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
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