世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

天然成長促進剤の世界市場 - 2023-2030


Global Natural Growth Promoters Market - 2023-2030

概要 天然成長促進剤の世界市場は、2022年に131億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に8.2%のCAGRで成長し、2030年までに247億米ドルに達すると予測されている。 世界の天然成長促進剤市場は、長年に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年12月5日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
186 英語

 

サマリー

概要
天然成長促進剤の世界市場は、2022年に131億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に8.2%のCAGRで成長し、2030年までに247億米ドルに達すると予測されている。
世界の天然成長促進剤市場は、長年にわたって著しい成長と変貌を遂げてきた。これらの成長促進剤は、飼料転換率を高め、動物の成長と発育を促進することから、動物飼料に添加される添加物である。したがって、このような要因は、天然成長促進剤の採用率を高めるのに役立ちます。
さらに、養鶏業界ではこれらの成長促進剤の採用率が高いため、多くの製造企業が市場規模を拡大するために革新的な製品を開発している。例えば、Simfa Labs Pvt. Ltd.社は、家禽飼料用の酸性化剤であるSupracid Dryを製造している。これは家禽の成長を確実にし、消化管内の病原性細菌の増加を抑える。従って、このような製品は市場の成長を高めるのに役立つ。
プロバイオティクスは市場で最大のシェアを占めており、アジア太平洋地域は動物性製品の消費率が増加しているため、世界の天然成長促進剤市場で圧倒的な強さを示している。オーストラリアでは、2022-23年の家禽肉生産総額は35億ドルに達する見込みであり、天然成長促進剤市場の最大消費国であることに変わりはない。
ダイナミクス
食肉消費の増加
例えば、2022年の米国農務省の報告によると、2021年には、米国では1人当たり68.1ポンドの鶏肉が消費可能であり、1人当たり47.5ポンドの豚肉が消費可能であった。したがって、このような高い消費率は、高品質の食肉の生産需要を増加させる可能性がある。
さらに、生産需要が増加しているため、家禽産業はこれらの成長促進剤を採用している。より効率的な飼料転換や、動物のより早い成熟に役立ち、体重増加や動物の発育も促進する。従って、このような要因は市場の成長を高めるのに役立つ。
抗生物質の代替品に対する需要の高まり
動物が抗生物質耐性を獲得する可能性があり、そのような抗生物質の過剰使用は、いくつかの問題を引き起こす可能性があるため、養鶏業界や農家は、動物の健康な腸内細菌叢を促進し、また、飼料転換を増加させ、動物の成長を促進し、全体的な健康を維持するのに役立ちますので、これらの天然成長促進剤を採用しています。従って、このような要因は市場の成長を高めるのに役立つ。
さらに、多くの製造企業が革新的な製品の製造に積極的に投資している。例えば、Alltech社はAcid-Pak 4-Way 2xを製造しており、これは豚や家禽用に設計された緩衝酸味料、乳酸生成細菌、酵素、電解質のユニークな組み合わせである。胃と小腸での消化に最適な状態を維持する。従って、このような製品は市場の成長拡大に役立つ。
政府の規制
政府の規制は世界の天然成長促進剤市場の成長に大きな影響を与える可能性がある。多くの国の政府は、動物飼料に使用できる天然成長促進剤の種類と量に制限を課すことがある。こうした規制や制限は公衆衛生上の懸念に対応して課されるものであり、天然成長促進剤市場に直接的な影響を与える可能性がある。
さらに、米国食品農業機関は、商品の管理に関する規制(動物飼料添加物および成長促進剤)を課している。これらの規制は、動物の成長を促進する目的で別表に指定された物質の輸入、流通、廃棄、購入、販売、供給を禁止している。したがって、こうした規制は市場の成長を妨げる可能性がある。
セグメント分析
世界の天然成長促進剤市場は、タイプ、流通チャネル、包装、用途、地域によって区分される。
効果的な動物飼料への需要の増加
天然成長促進剤の世界市場では、プロバイオティクス分野が最大のシェアを占めている。プロバイオティクス添加物は、腸内細菌叢の健康的なバランスを維持し、消化率を高め、栄養の吸収と利用を向上させ、成長率を高めるのに役立つため、農家はこれらのプロバイオティクス添加物に魅力を感じている。したがって、このような要因は市場成長の拡大に役立つ。
さらに、こうした天然成長促進剤に対する需要が消費者の間で高まっているため、多くの製造企業がより多くの消費者を惹きつける革新的な高品質製品を製造している。例えば、Kemin Industries, Inc.は、抗生物質成長促進剤(AGPs)の削減・除去プログラムをサポートするプロバイオティック・バチルス株の独自ブレンドであるEnterosureを製造している。したがって、このような製品は市場の成長拡大に役立つ。
地理的浸透
高い消費率
アジア太平洋地域は、世界の天然成長促進剤市場において支配的な力を持っている。農家や家禽産業は、消化を促進し、動物の成長と発育を促進するのに役立つため、これらの成長促進剤を動物飼料の添加物として非常に採用している。したがって、こうした要因はこの地域の市場拡大に役立つ。
さらに、この地域では動物性食品の消費量が多く、例えば、2019-20年の全国家庭健康調査によると、30州のうち半数以上の州で、90%以上の人口が魚や鶏肉、または肉を日常的または週単位で消費していることが示されていた。
さらに、2023年の農水省の報告によると、オーストラリアでは、鶏肉の生産総額は2022-23年に35億ドル、2023-24年に36億ドルになるという。また、豚肉の生産額は2022-23年に17億ドル、2023-24年に18億ドルである。したがって、このような高い消費率は、天然成長促進剤の採用を増やすのに役立つ。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Simfa Labs Pvt. Ltd.、DSM、Alltech.、Kemin Industries, Inc.、International Flavors & Fragrances Inc.、Novozymes、BASF SE、Phibro Animal Health Corporation.、Phileo by Lesaffre、Nutraferma, Inc.などがいる。
COVID-19の影響分析
パンデミックは世界の天然成長促進剤市場にネガティブな影響とポジティブな影響の両方を示している。パンデミックは高タンパク食に対する意識の高まりにつながり、動物製品の需要を増加させた。その結果、動物成長促進剤の需要は動物の成長と生産性の向上に役立っている。パンデミックの間、政府はいくつかの封鎖制限を課し、市場での製品の入手が制限された。
タイプ別
- 酸性化剤
- プロバイオティクス
- プレバイオティクス
- シンバイオティクス
- フィトジェニックス
- タンニン
- 飼料酵素
- 免疫賦活剤
- その他
流通チャネル別
- 電子商取引
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- その他
パッケージ別
- パウチ
- ボトル
- その他
用途別
- 家禽
- 反芻動物
- 養豚
- 水産養殖
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主要開発
- 2023年10月、Evonik China Co.Ltd.と Shandong Vland Biotech Co.Ltd.と合弁会社を設立し、家畜用の腸内健康ソリューション製品におけるプレゼンスを世界的に拡大することに合意した。腸内健康ソリューションに関するヴランド社との提携は、動物飼料業界の顧客にシステムソリューションを提供するというエボニックの戦略にとって不可欠な要素である。
- 2022年12月、アディセオ・グループはノルフィード社とその子会社を買収する契約を締結した。Nor-Feed社の買収は、動物栄養用の植物ベースの特殊成分および植物エキスの設計、製造、販売を行うフランスのグループである。
レポートを購入する理由
- 天然成長促進剤の世界市場をタイプ、流通チャネル、包装、用途、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 天然成長促進剤の市場レベルについて、全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
天然成長促進剤の世界市場レポートは、約69の表、76の図、186ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Packaging
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Meat Consumption
4.1.1.2. Raising Demand for Alternatives of Antibiotics
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Government Restrictions
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Acidifiers*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Probiotics
7.4. Prebiotics
7.5. Synbiotics
7.6. Phytogenics
7.7. Tannins
7.8. Feed Enzymes
7.9. Immune Stimulants
7.10. Others
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. E-Commerce*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Hypermarkets/Supermarkets
8.4. Specialty Stores
8.5. Others
9. By Packaging
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
9.2. Pouches*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Bottles
9.4. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Poultry*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Ruminants
10.4. Swine
10.5. Aquaculture
10.6. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.6.
11.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Simfa Labs Pvt. Ltd.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. DSM
13.3. Alltech.
13.4. Kemin Industries, Inc.
13.5. International Flavors & Fragrances Inc.
13.6. Novozymes
13.7. BASF SE
13.8. Phibro Animal Health Corporation.
13.9. Phileo by Lesaffre
13.10. Nutraferma, Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
Global Natural Growth Promoters Market reached US$ 13.1 billion in 2022 and is expected to reach US$ 24.7 billion by 2030, growing with a CAGR of 8.2% during the forecast period 2023-2030.
The global natural growth promoters market has witnessed significant growth and transformations over the years, these growth promoters are additives added to animal feed, as they help increase feed conversion and enhance the growth and development of animals. Hence, such factors can help increase the adoption rate of natural growth promoters.
Furthermore, as poultry industries are highly adopting these growth promoters, many manufacturing companies are developing innovative products in order to expand their market sizes. For instance, Simfa Labs Pvt. Ltd. company produces Supracid Dry, which is an acidifier for poultry feed. This ensures the growth of the animal and reduces the increase of pathogenic bacteria in the gastrointestinal region, This helps in improving the growth and performance and better the profitability in poultry production. Hence, such products can help in increasing the market growth.
Probiotics account maximum share in the market, and the Asia-Pacific shows a dominant force in the global natural growth promoters market, as the consumption rate for animal-based products is increasing in this region. In Australia, the total poultry meat production to be $3.5 billion in 2022–23, it remains the largest consumer of natural growth promoters market.
Dynamics
Increase in Meat Consumption
Meat consumption is high, for instance, according to a USDA report of 2022, in 2021, 68.1 pounds of chicken per person were available for human consumption, and 47.5 pounds of pork per person were available for consumption in the United States. Hence, such high consumption rates can increase the demand for the production of high-quality meat.
Furthermore, as the demand for production is increasing, the poultry industries are adopting these growth promoters, as they offer help in more efficient feed conversion, and faster maturation in animals, they also enhance weight gain, and development of animals. Hence, such factors can help in increasing the market growth.
Raising Demand for Alternatives of Antibiotics
The animal might develop antibiotic resistance, and the overuse of such antibiotics can cause several problems, because of this poultry industries and farmers are adopting these natural growth promoters, as they promote a healthy gut microbiota in animals, and also help in increasing the feed conversion, which helps in promoting the growth and maintaining the overall health in animals. Hence, such factors can help in increasing the market growth.
Furthermore, many manufacturing companies are highly investing in producing innovative products. For instance, Alltech company produces Acid-Pak 4-Way 2x, which is a unique combination of buffered acidifiers, lactic acid-producing bacteria, enzymes, and electrolytes designed for pigs and poultry. It maintains optimum conditions for digestion in the stomach and small intestine. Hence, such products can help in increasing the market growth.
Government Restrictions
Government restrictions can significantly affect the growth of the global natural growth promoters market, many country governments may impose restrictions on the types and amounts of natural growth promoters that can be used in animal feed. These regulations or restrictions are imposed in response to public health concerns, which can have a direct impact on the natural growth promoter’s market.
Furthermore, the Food and Agriculture Organization of the United States, has imposed a regulation on the control of goods (Animal feed additives and Growth promoters). These Regulations prohibit the importation, distribution, disposal of, purchase, sale, or supply of any of the substances specified in the Schedule for the purpose of promoting growth in animals. Hence, such restrictions can hamper the market growth.
Segment Analysis
The global natural growth promoters market is segmented based on type, distribution channel, packaging, application and region.
Increase in Demand for Effective Animal Feed
The probiotics segment holds the maximum share in the global natural growth promoters market. Farmers are attracted to these probiotic additives as they help maintain a healthy balance of gut microflora, also enhance digestive rate, which helps in better nutrient absorption and utilization, resulting in increased growth rates. Hence, such factors can help in increasing the market growth.
Furthermore, as the demand for these natural growth promoters is rising among consumers, many manufacturing companies are producing innovative high-quality products to attract larger consumer bases. For instance, Kemin Industries, Inc. company produces Enterosure, which is a proprietary blend of probiotic Bacillus strains that supports Antibiotic Growth Promoters (AGPs) reduction and removal programs. Hence, such products can help in increasing the market growth.
Geographical Penetration
High Consumption Rate
The Asia-Pacific region has been a dominant force in the global natural growth promoters market, as the demand for meat consumption is rising in this region. Farmers and poultry industries are highly adopting these growth promoters as additives in animal feed, as they help enhance digestion and help in promoting the growth and development of animals. Hence, such factors can help in increasing the market in this region.
Furthermore, the consumption of animal-based products is high in this region, for instance, according the National Family Health Survey of 2019-20, had shown that over half of the 30 states, more than 90% of the population consumes fish or chicken, or meat on a daily or weekly basis.
Additionally, according to the Department of Agriculture, Fisheries and Forestry report of 2023, in Australia, the total value of poultry meat production to be $3.5 billion in 2022–23 and $3.6 billion in 2023–24. And pork meat production is 1.7 billion in 2022–23 and $1.8 billion in 2023–24. Hence, such high consumption rates can help in increasing the adoption of natural growth promoters.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Simfa Labs Pvt. Ltd., DSM, Alltech., Kemin Industries, Inc., International Flavors & Fragrances Inc., Novozymes, BASF SE, Phibro Animal Health Corporation., Phileo by Lesaffre, and Nutraferma, Inc.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has shown both negative and positive impacts on the global natural growth promoters market, as the pandemic has led to increasing awareness about high-protein diets, which has increased the demand for animal products. As a result, the demand for animal growth promoters has helped increase the growth and productivity of animals. During the pandemic, the government imposed some lockdown restrictions which limited the availability of products in the market.
By Type
• Acidifiers
• Probiotics
• Prebiotics
• Synbiotics
• Phytogenics
• Tannins
• Feed Enzymes
• Immune Stimulants
• Others
By Distribution Channel
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By Packaging
• Pouches
• Bottles
• Others
By Application
• Poultry
• Ruminants
• Swine
• Aquaculture
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In October 2023, Evonik China Co. Ltd. and Shandong Vland Biotech Co. Ltd. agreed to build a joint venture to expand their presence in gut health solutions products for farm animals globally. The partnership with Vland on gut health solutions is an essential element of Evonik’s strategy to offer system solutions for its customers in the animal feed industry.
• In December 2022, Adisseo Group signed an agreement to acquire Nor-Feed and its subsidiaries. The acquisition of Nor-Feed, a French group that designs, manufactures and markets plant-based specialty ingredients and plant extracts for animal nutrition.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global natural growth promoters market segmentation based on type, distribution channel, packaging, application, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of natural growth promoters’ market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global natural growth promoters market report would provide approximately 69 tables, 76 figures, and 186 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Packaging
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Meat Consumption
4.1.1.2. Raising Demand for Alternatives of Antibiotics
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Government Restrictions
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Acidifiers*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Probiotics
7.4. Prebiotics
7.5. Synbiotics
7.6. Phytogenics
7.7. Tannins
7.8. Feed Enzymes
7.9. Immune Stimulants
7.10. Others
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. E-Commerce*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Hypermarkets/Supermarkets
8.4. Specialty Stores
8.5. Others
9. By Packaging
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
9.2. Pouches*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Bottles
9.4. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Poultry*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Ruminants
10.4. Swine
10.5. Aquaculture
10.6. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.6.
11.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Simfa Labs Pvt. Ltd.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. DSM
13.3. Alltech.
13.4. Kemin Industries, Inc.
13.5. International Flavors & Fragrances Inc.
13.6. Novozymes
13.7. BASF SE
13.8. Phibro Animal Health Corporation.
13.9. Phileo by Lesaffre
13.10. Nutraferma, Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

DataM Intelligence社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る