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通年性アレルギー性鼻炎の世界市場 - 2023-2030


Global Perennial Allergic Rhinitis Market - 2023-2030

概要 通年性アレルギー性鼻炎治療薬の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年にXX%の年平均成長率で成長すると予測される。 通年性鼻炎は、... もっと見る

 

 

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2023年11月17日 US$4,350
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サマリー

概要
通年性アレルギー性鼻炎治療薬の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年にXX%の年平均成長率で成長すると予測される。
通年性鼻炎は、臨床的には鼻閉、くしゃみ、かゆみ、鼻出血を特徴とする鼻の炎症性疾患で、年間を通じてほとんどの日に1時間以上発症する。鼻炎は、一次医療と二次医療の両方の医師によって一般的に管理されている。ほとんどの症例は一次医療で診断・治療できるが、患者が治療に反応しない場合や他の診断が疑われる場合には、二次医療への紹介が必要となることが多い。
市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因
アレルギー性鼻炎有病率の上昇
世界的な疾患であるアレルギー性鼻炎(AR)は、世界中の膨大な数の人々が罹患している。アレルギー性鼻炎は、鼻に影響を及ぼす一連の症状で診断される。これらの症状は、ホコリや動物のフケ、花粉など、アレルギーの原因となるものを吸い込んだときに起こる。
アレルギー性鼻炎と喘息の増加は比較的急速に起こったため、遺伝的要因の変化がアレルギー性疾患の増加の根本的原因であるとは考えにくい。その代わりに、複数の環境要因が関与している可能性がある。衛生状態の改善、寄生虫感染の根絶、家庭の暖房や換気の変化、ライフスタイルの変化による身体活動の低下や食生活の変化などである。
アレルギー性鼻炎の有病率の上昇は、予測期間中に生理食塩水スプレー市場を牽引する重要な主要要因の一つである。例えば、National Library of Medicine 2023に掲載された論文によると、AR症例の有病率は2017年から2022年の間に1.83%から9.23%に及んだ。COVID-19パンデミックの前後では、21.38〜70.22%と大幅な減少がみられた。6歳から18歳では、女性よりも男性の方が流行率が高かった。このように、上記の要因が予測期間中の市場成長を後押ししている。
さらに、より効果的な製品や製剤を開発するための広範な研究開発活動の継続、環境条件の変化、汚染の増加、患者数の増加、ライフスタイルの変化が、通年性アレルギー性鼻炎市場の主な推進要因であることを証明している。
市場ダイナミクス阻害要因
アレルギー性鼻炎は、睡眠障害、疲労、過敏性、抑うつ、注意困難などを引き起こす深刻な健康状態である。治療せずに放置すると慢性化し、鼻炎、副鼻腔炎、中耳炎、睡眠時無呼吸、上気道感染、歯の問題、耳管機能不全などの合併症を引き起こす可能性がある。また、喘息を発症する可能性の増加、再燃、症状の悪化、既存の喘息患者におけるコントロール困難な喘息とも関連している。
セグメント分析
世界の通年性アレルギー性鼻炎治療薬市場は、薬剤クラス、投与経路、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化される。
薬剤別では抗ヒスタミン薬が通年性アレルギー性鼻炎薬市場の約41.7%を占める
薬効分類別では抗ヒスタミン薬が約41.7%を占め、予測期間中は同分野が優位を占めるとみられる。抗ヒスタミン薬は、ヒスタミンが介在する病態の治療に作用する医薬品クラスである。ヒスタミン受容体には主に2つのクラスがある:H-1受容体とH-2受容体である。H-1受容体に結合する抗ヒスタミン薬は、一般的にアレルギーやアレルギー性鼻炎の治療に使用される。
例えば、2021年6月、米国食品医薬品局は、処方薬から非処方薬への部分的切り替えと呼ばれるプロセスを通じて、非処方薬としての点鼻抗ヒスタミン薬を承認した。FDAはアステプロ(アゼラスチン塩酸塩点鼻スプレー、0.15%)を、6歳以上の成人および小児を対象に、季節性および通年性のアレルギー性鼻炎(一般にアレルギーとして知られている)に対して承認した。
地理的分析
2022年の市場シェアは欧州が約31.4%を占める
欧州は、通年性アレルギー性鼻炎の有病率の上昇、新薬の上市、研究開発の増加、老舗の市場参入企業、主要企業との提携や買収などにより、予測期間を通じて市場シェア全体の約31.4%を占めると推定される。
例えば、2021年4月、Glenmark Pharma社は、欧州連合(EU)の17カ国で点鼻薬Ryaltrisを発売するための販売承認申請プロセスの最終段階(国内段階)を終了すると発表した。グレンマーク社によると、リヤルトリスは現在、欧州において12歳以上のアレルギー性鼻炎の第一選択薬として承認されている。リヤルトリスは、成人および12歳以上の小児における季節性および通年性アレルギー性鼻炎の対症療法に適応があります。本剤は、鼻づまり、鼻水、鼻のかゆみ、くしゃみ、目のかゆみ、充血、涙目などのアレルギー性鼻炎の症状を緩和する。
COVID-19の影響分析
耳鼻咽喉科の研究グループが実施した研究によると、COVID-19のロックダウン中に屋内アレルゲンへの暴露が増加し、免疫療法が中止されたため、アレルギー性鼻炎の症状が悪化した患者が多かった。この研究は、長期管理、一次予防、アレルゲン回避対策、薬物療法、アレルゲンSITによるコントロールの重要性を強調している。ARの発症には環境因子が重要であり、免疫療法は疾患の自然史を変える唯一の治療法である。
市場区分
薬剤クラス別
- 抗ヒスタミン薬
- ステロイド
- 鬱血除去薬
- アレルゲン免疫療法製剤
- その他
投与経路別
- 経口
- 経鼻
- 筋肉内
流通経路別
- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、AdenHealthcare、Niprojmipharma、Krosyl Pharma、Sanis Health Inc、Hanmi Pharma、Johnson & Johnson Consumer Inc、Bristol Laboratories Ltd、GSK、Nutra Respiro、Bayer Canadaなどが含まれる。
主な動向
 2023年7月、重要なアンメット・メディカル・ニーズに対応する治療薬の開発を専門とするAltamira Therapeutics Ltdは、空気中のアレルゲンから身を守る鼻腔スプレーBentrioのノルウェーおよびその他のスカンジナビア諸国における販売と流通に関する独占契約をPharma Nordic ASと締結したと発表した。この提携契約により、Pharma Nordicは2024年第1四半期からノルウェーでBentrioを販売・商品化し、その後、一定のマイルストーンを達成することを条件に、スウェーデン、フィンランド、デンマークでもBentrioを販売・商品化することになります。
レポートを購入する理由
- 薬剤クラス、投与経路、流通チャネル、地域に基づく世界の通年性アレルギー性鼻炎治療薬市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することにより、商機を特定します。
- 通年性アレルギー性鼻炎治療薬市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要プレイヤーの主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の通年性アレルギー性鼻炎薬市場レポートは約61の表、58の図と187ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Drug Class
3.2. Snippet by Route of Administration
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rise in the prevalence of allergic rhinitis
4.1.1.2. Ongoing extensive R&D activities for the development of more effective products and formulations
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Complications associated with the perennial allergic rhinitis drugs
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Pipeline Analysis
5.6. Unmet Needs
5.7. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Drug Class
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Drug Class
7.2. Anti Histamines *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Steroids
7.4. Decongestants
7.5. Allergen Immunotherapy formulations
7.6. Others
8. By Route of administration
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
8.2. Oral *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Nasal
8.4. Intramuscular
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Hospital Pharmacies *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Retail Pharmacies
9.4. Online Pharmacies
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.5.1. China
10.5.5.2. India
10.5.5.3. Japan
10.5.5.4. Australia
10.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. AdenHealthcare*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Niprojmipharma
12.3. Krosyl Pharma
12.4. Sanis Health Inc
12.5. Hanmi Pharma
12.6. Johnson & Johnson Consumer Inc.
12.7. Bristol Laboratories Ltd
12.8. GSK
12.9. Nutra Respiro
12.10. Bayer Canada
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Perennial Allergic Rhinitis Drugs Market reached US$ XX million in 2022 and is expected to reach US$ XX million by 2030, growing with a CAGR of XX % during the forecast period 2023-2030.
Perennial rhinitis can be defined clinically as an inflammatory condition of the nose characterised by nasal obstruction, sneezing, itching, or rhinorrhoea, occurring for an hour or more on most days throughout the year. Rhinitis is commonly managed by both primary and secondary care physicians. Although most cases can be diagnosed and treated in primary care, referral to secondary care is often necessary when patients do not respond to treatment or other diagnoses are suspected.
Market Dynamics: Drivers and Restraints
Rise in the prevalence of allergic rhinitis
A global disease allergic rhinitis (AR) affects a huge proportion of people around the world. Allergic rhinitis is diagnosed with a group of symptoms affecting the nose. These symptoms occur when people breathe in something they are allergic to, such as dust, animal dander or pollen.
Changes in genetic factors are unlikely to be the underlying cause of the rise in allergic diseases since the increases in allergic rhinitis and asthma occurred relatively rapidly. Instead, multiple environmental factors may have played a role. These include improvements in hygiene, eradication of most parasitic worm infections, changes in home heating and ventilation, and a decline in physical activity and alterations in diet due to lifestyle changes.
The rise in the prevalence of allergic rhinitis is one of the significant key factors that drive the saline spray market during the forecast period. For instance, according to the article published in the National Library of Medicine 2023, the prevalence of AR cases ranged from 1.83 to 9.23% between 2017 and 2022. There was a significant drop of 21.38 to 70.22% between the pre- and post-COVID-19 pandemic. Males were more prevalent in the 6 to 18-year-olds than females. Thus, the above factors help to drive market growth during the forecast period.
Furthermore, ongoing extensive R&D activities for the development of more effective products and formulations, changes in environmental conditions, increasing pollution, rising number of patients, and changes in lifestyle are proving the major driving factors for the perennial allergic rhinitis market.
Market Dynamics: Restraint
Allergic rhinitis is a serious health condition that can lead to sleep disturbances, fatigue, irritability, depression, and difficulty paying attention. If left untreated, it can become chronic and lead to complications such as nasal inflammation, sinusitis, otitis media, sleep apnea, upper respiratory tract infection, dental problems, and eustachian tube dysfunction. It is also linked to increased chances of developing asthma, flares, worsening symptoms, and difficult-to-control asthma in those with existing asthma.
Segment Analysis
The global perennial allergic rhinitis drugs market is segmented based on drug class, route of administration, distribution channel and region.
The anti-histamines segment from the drug class segment accounted for approximately 41.7% of the perennial allergic rhinitis drugs market share
The anti-histamines segment from the drug class segment accounted for approximately 41.7% and it is expected to be dominated during the forecast period. Antihistamines are a pharmaceutical class of drugs that act to treat histamine-mediated conditions. There are two main classes of histamine receptors: H-1 receptors and H-2 receptors. Antihistamine drugs that bind to H-1 receptors are generally used to treat allergies and allergic rhinitis.
For instance, in June 2021, the U.S. Food and Drug Administration approved a nasal antihistamine for nonprescription use through a process called a partial prescription to nonprescription switch. The FDA approved Astepro (azelastine hydrochloride nasal spray, 0.15%) for seasonal and perennial allergic rhinitis—commonly known as allergies—for adults and children six years of age and older.
Geographical Analysis
Europe accounted for approximately 31.4% of the market share in 2022
Europe is estimated to hold about 31.4% of the total market share throughout the forecast period, owing to the rise in the prevalence of perennial allergic rhinitis, novel drug launches, rise in research and development, well-established market players, collaborations and acquisition with key players and others help this region to be having highest market share during the forecast period.
For instance, in April 2021, Glenmark Pharma stated that it is concluding the final, national phase of its marketing approval application process to launch its nasal spray Ryaltris in 17 countries in the European Union (EU). Glenmark said Ryaltris is now approved in Europe for the first-line treatment of allergic rhinitis in patients over 12 years of age. Ryaltris is indicated for symptomatic treatment of seasonal and perennial allergic rhinitis in adults and children over 12 years of age. The drug relieves symptoms of allergic rhinitis, including stuffy nose, runny nose, nasal itching, sneezing, as well as itchy, red and watery eyes.
COVID-19 Impact Analysis
A study conducted by an investigative otolaryngology group they found that many patients with allergic rhinitis symptoms worsened due to increased exposure to indoor allergens and discontinuation of immunotherapy during COVID-19 lockdowns. The study emphasizes the importance of long-term management, primary prevention, and control through allergen avoidance measures, pharmacotherapy, and allergen-SIT. Environmental factors are critical in AR pathogenesis, and immunotherapy remains the only treatment that alters the disease's natural history.
Market Segmentation
By Drug Class
• Anti Histamines
• Steroids
• Decongestants
• Allergen Immunotherapy formulations
• Others
By Route of Administration
• Oral
• Nasal
• Intramuscular
By Distribution Channel
• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Competitive Landscape
The major global players in the market include AdenHealthcare, Niprojmipharma, Krosyl Pharma, Sanis Health Inc, Hanmi Pharma, Johnson & Johnson Consumer Inc, Bristol Laboratories Ltd, GSK, Nutra Respiro, Bayer Canada and among others.
Key Developments
 In July 2023, Altamira Therapeutics Ltd, a company dedicated to developing therapeutics that address important unmet medical needs, stated that it has entered into an exclusive agreement with Pharma Nordic AS for the marketing and distribution of Bentrio, a nasal spray for protection against airborne allergens, in Norway and potentially further Scandinavian countries. The collaboration agreement will allow Pharma Nordic to market and commercialize Bentrio in Norway beginning in the first quarter of 2024, and, subject to meeting certain milestones, also in Sweden, Finland, and Denmark later on.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global perennial allergic rhinitis drugs market segmentation based on drug class, route of administration, distribution channel and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analysing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of perennial allergic rhinitis drugs market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global perennial allergic rhinitis drugs market report would provide approximately 61 tables, 58 figures and 187 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Drug Class
3.2. Snippet by Route of Administration
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rise in the prevalence of allergic rhinitis
4.1.1.2. Ongoing extensive R&D activities for the development of more effective products and formulations
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Complications associated with the perennial allergic rhinitis drugs
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Pipeline Analysis
5.6. Unmet Needs
5.7. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Drug Class
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Drug Class
7.2. Anti Histamines *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Steroids
7.4. Decongestants
7.5. Allergen Immunotherapy formulations
7.6. Others
8. By Route of administration
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
8.2. Oral *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Nasal
8.4. Intramuscular
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Hospital Pharmacies *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Retail Pharmacies
9.4. Online Pharmacies
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.5.1. China
10.5.5.2. India
10.5.5.3. Japan
10.5.5.4. Australia
10.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. AdenHealthcare*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Niprojmipharma
12.3. Krosyl Pharma
12.4. Sanis Health Inc
12.5. Hanmi Pharma
12.6. Johnson & Johnson Consumer Inc.
12.7. Bristol Laboratories Ltd
12.8. GSK
12.9. Nutra Respiro
12.10. Bayer Canada
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/09/20 10:26

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